Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 martie 2009

Ce te face sa te lingi pe degete?


(Scuze pentru calitatea pozei! Este una dintre primele fotografii realizate pentru acest blog, asa ca puteti observa experienta dobandita dupa sase luni de exercitiu :))

Laura scumpa, multumesc ca mi-ai dat dat ocazia sa-mi trec in revista preferintele culinare, care nu sunt, din pacate, putine :)

Intrebarea este, deci:

Ce te face sa te lingi pe degete?

Si iata si raspunsul meu:

1) Icre de Manciuria - as manca tot timpul;

2) Branzica cu mucegai albastru - obisnuiesc sa am in frigider mai tot timpul Danish blue;

3) Fructele, in ordinea preferintelor: pepene verde, pepene galben, kiwi, zmeura, capsuni, mango, papaya, visine, prune, pere, struguri... urmand si celelalte fructe;

4) Frisca, dar numai in asociere cu fructe;

5) Ciocolata, in special integrata in prajituri, glazuri, bomboane; in fruntea preferintelor sta ciocolata cu aroma de cafea;

6) Dintre supe si ciorbe: ciorba de salata verde, supa-crema de ciuperci - sunt pe acelasi loc;

7) Dintre mancaruri fara carne: piure de urzici si de spanac, ca tot e sezon si ciupercile in orice forma, dar in fruntea preferintelor sunt cele coapte cu putin unt si sare;

8) Carnea: puiul copt in punga dar si rotisat si pestele aproape in orice forma;

9) Mancare din organe: creier pane, drob, rinichi la gratar, tocanita de inimioare, ficatei de pui fripti cu usturoi, tochitura etc.;

10) Placinteeeeee: cu dovleac - pe primul loc, apoi cu mere si cu branza;

11) Pra-ji-turi, ha! Imi plac: savarinele, amandinele, tartele cu fructe, diplomatul si lista poate continuaaaaa, aproape fara limita :)

12) si nu in ultimul rand, cateva asocieri mai mult sau mai putin obisnuite: musli cu putina miere, un galbenus de ou si lapte, branzica albastra cu fructe, branzica telemea cu gem... si cam atat.

Dau mai departe leapsa tuturor fetelor (si baietilor :)) care ma urmaresc, precum si celor din listuta mea care n-au primit-o inca!

2 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Dana draga mea multumesc tare mult ca ai preluat aceasta leapsa haioasa.
Eu sunt foarte racita azi si nu prea am mancat deloc pana am citit raspunsurile tale!! Am sarit din pat si m-am infipt in roquefort si intr-o para si parca ma simt mai bine acum asa ca te pupic si iti multumesc ca mi-ai facut pofta de mancare cu delicioasele tale preferinte. Pup pup draga mea!!

Dana2dor spunea...

Laura draga, nici nu-ti poti imagina cat ma bucur de efectul provocat asupra ta de listuta mea de preferinte.
Iti doresc sa-ti fie de bine gustarica si insanatosire grabnica!
Pup dulce si o imbratisare calda!!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase