Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 august 2008

Musaca de dovlecei cu carne


Avem nevoie de: 4-5 dovlecei, 6 rosii, 500 g carne tocata, 100 g orez, 1 ceapa, 100 ml ulei, doua linguri smantana, cascaval ras, sare, piper, marar si/sau patrunjel, dupa gust.

Mod de preparare: Am curatat dovleceii, apoi i-am taiat felii de 5-7 ml grosime, am presarat putina sare peste felii, apoi le-am spalat si le-am lasat sa se scurga bine.
Am spalat rosiile si le-am taiat in felii orizontale pe care le-am lasat sa astepte intr-un bol.
Am spalat orezul cu apa fierbinte, schimband apa pana a ramas limpede, apoi l-am rasturnat in bolul cu carnea tocata si am pus deasupra sarea si piperul.
Am tocat ceapa marunt si am inabusit-o putin intr-o cratita cu ulei, am adaugat apoi carnea tocata si orezul, am amestecat bine si le-am inabusit impreuna inca 10 minute. Am gustat putin sa vad daca-i mai trebuie saare. Acum se adauga verdeata, dar sotului meu nu-i prea place cu verdeata, asa ca eu nu am pus.

Am pregatit un vas termorezistent pe care l-am tapetat cu unt si pesmet, apoi am pus doua randuri felii de dovlecei, doua randuri felii de rosii, am presarat putina sare si piper, apoi am asezat tot amestecul de carne tocata cu orez si iar doua randuri de dovlecei si doua randuri de rosii, am presarat din nou putina sare si putin piper, apoi am pus cele doua linguri de smantana amestecate cu cascavalul ras, putina sare si putin piper.
De fiecare data cand am pus sare si piper, am presarat cu zgarcenie, ca sa nu iasa prea sarat ansamblul.
Am uitat sa mai faca o poza si cu glazura de smantana si cascaval ras...

Se introduce vasul la cuptor si se lasa cca 20 de minute, pana ce intreaga suprafata este rumenita frumos.
Asa arata sectiunea:
Se serveste cu smantana. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase