Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 septembrie 2009

Tortulet diplomat cu portocale si kiwi - de ziua soacrei



Saptamana trecuta a fost ziua soacrei mele, asa ca am preparat iute un tortulet, intocmai dupa gustul si preferintele ei, adica: cu fructe, cu creme usoare si foaaarte insiropat.
Ce am folosit: un pachet piscoturi, 2 plicuri Crema pentru tarte cu fructe de la Dr.Oetker, 500ml lapte rece, 200ml frisca, 3 portocale decojite feliate, 2 kiwi, un ciorchine struguri fara samburi, o sticluta (25ml) Itsy-Bitsy cu piersici si biscuiti de la Prigat - pentru insiropat si o jumatate tableta ciocolata neagra topita pentru scris si decor.
Cum am procedat: am preparat mai intai crema conform instructiunilor de pe plic, apoi am batut frisca si am curatat si taiat fructele (portocalele, kiwii si strugurii).
Am turnat intr-un bol sucul, apoi am inceput sa montez tortuletul. Am taiat la un capat piscoturile si am inceput sa formez cu ele (neinsiropate) marginile tortului, asa cum se vede in imagine. Apoi am asezat un strat de piscoturi insiropate la baza tortului, am asezat deasupra un strat de crema, apoi bucati de fructe, iarasi piscoturi insiropate si iarasi crema. Am ornat apoi cu frisca si fructe suprafata tortului asa cum se vede in imagine, am topit ciocolata la bain marie, apoi am scris urarea, iar cu restul de ciocolata am mai decorat putin marginile tortului.

Tare incantata a fost soacra-mea, iar gustul tortului a fost delicios. Pacat ca nu am apucat sa pozez si sectiune, pentru ca am uitat sa iau aparatul cu mine.

3 comentarii:

diamond spunea...

Foarte fain tortul! :D la multi ani soacrei, se vede ca o apreciezi mult! :D

bucatariadenysei spunea...

arata foarte delicios...la multi ani pentru soacra ta---

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Diamond! Ei, da, o apreciez pentru ca este o femeie la locul ei, ceea ce le doresc tuturor soacrelor din lume :)

@ Multumesc, Michelle! Da, a fost intradevar delicios :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase