Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

03 martie 2009

Tort diplomat cu piersici, capsuni si kiwi



Tare a mai fost bun si usor acest tort primavaratec pregatit pentru meniul de Martisor - si iute, iute s-a mai topit!

Iata ce am folosit:
20 buc. piscoturi (cumparate de la AnaPan, pentru ca sunt mult mai fine si mai pufoase, iar rezultatul este pe masura), un borcan compot de piersici, doua plicuri Crema de vanilie pentru tarte cu fructe de la Dr.Oetker, 400ml lapte, o cutie Creme Patisserie de 500ml de la Meggle, 8 capsuni maaari, si un kiwi.

Cum am procedat:
Am separat piersicile de zeama si le-am scurs bine-bine.
Am pregatit un vas dreptunghiular termorezistent potrivit ca dimensiune cu tava pe care urma sa asez tortul, si l-am tapetat cu folie alimentara lasand cu generozitate margini in afara vasului pentru a putea acoperi vasul dupa ce l-am umplut.
Am preparat crema conform instructiunilor de pe plic, apoi am adaugat - amestecand usor cu o lingura - si cubulete de piersici din compot (eu am folosit cca 6 jumatati de piersica).

Am batut apoi frisca (cu Creme Patisserie am obtinut o frisca excelenta!) si am bagat-o in frigider pana la montare.

Montarea tortului:
Am asezat in vasul tapetat cu folie alimentara mai intai un strat de piscoturi inmuiate in zeama de compot de piersici, apoi am asezat crema toata, iar peste ea inca un strat de piscoturi inmuiate si am acoperit cu marginile foliei apasand usor pentru o forma compacta. Am introdus vasul in frigider pentru minimum 5 ore (eu l-am lasat de pe o zi pe alta).

Am scos apoi vasul, am indepartat marginile foliei care acopereau tortul si am rasturnat tortul pe tava pregatita (am asezat tava peste vas si am rasturnat brusc, intr-o singura miscare).

Am ornat tortul cu frisca si fructe asa cum se vede in imagine. Puteti folosi si alte fructe sau alte tipuri de ornare, dupa imaginiatie.

Dupa cum probabil ati observat, am facut o obsesie pentru asocierea de culori: alb, rosu, verde... Daca ma intrebati, nu as putea motiva altfel obtiunea mea, decat ca mi se pare o asociere vesela si placuta ochiului...

Aici am apucat sa fotografiez o portie.... ca sa vedeti si in sectiune...

18 comentarii:

LF spunea...

Vesel si racoros ! Chiar ca e o idee buna un tort diplomat.Si eu parca m-am saturat de ganache, cioco si iar cioco.(mi-a placut ce martisor ai primit, deja ai inceput o primavara frumoasa si "iubacioasa")

Unknown spunea...

Nu se poate.
Arata prea bine.
Iti urez si eu o primavarm minunata si ti-am lasat o melodie pe blogul meu. Sper sa-ti placa.

Dana2dor spunea...

A fost chiar excelent, Flori, desi am simplificat putin reteta si am folosit prafuri, dar sotul meu mi-a cerut sa nu ma complic prea mult cu bucatareala, mai ales de "zilele mele" :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Didona, pentru vizita si pentru urari! Si eu iti urez o primavara superba!
Acu' plec sa-ti vizitez blogul :)

Mamichan spunea...

Arata super bine,chiar prea bine;))yami yami
Felicitari!

Dana2dor spunea...

Multumesc Mamichan!

Sabina spunea...

Nota 10, Dana!
Arata senzational!

Ginette spunea...

Dana, ce surpriza placuta, iti multumesc mult de urari. Si eu iti doresc multa sanatate, voie buna si mult soare in suflet.
Ce minunatie de tort ...mmmmmm....martisor culinar adevarat :-) Te pup !!!

Gabriela Cara spunea...

Bun, bunut si tare apetisanta sectiunea. Nu pot spune decat wow!
Si eu folosesc piscoturile de la Ana, sunt tare pufoase, de multe ori in ajun de sarbatori imi fac rezervare pentru ele, caci se vand rapid.
Pupicei!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sabina, pentru nota :)
Si ai mei mi-au dat tot 10 dupa ce l-au devorat :):)

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita si aprecieri, Gabi! Cand vin de la o maestra ca tine, ma simt onorata!
Pupicei multi si eu!

Dana2dor spunea...

Pupici, Ginette!
Multumesc de vizita si comment :)

Rodica Botan spunea...

Data viitoare te rog pune si niste servetele pentru cei care saliveaza degeaba...
:)

Dana2dor spunea...

Rodica draga mea, imi pare rau ca am provocat asemenea reactie.
Intentia mea cu acest blog este sa transmit ca... se poate :)
Doua creme, "cinci" piscoturi si un pic de pasiune... si gata!
Am intrat la tine pe blog si mi-a placut ce am gasit, asa ca te-am trecut la "urmarite" :)
Te imbratisez cu drag!

Anonim spunea...

Buna, Dana, iti intorc vizita.
Ai fotografii foarte frumoase, iar tortul arata minunat.

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita si de comment, Radu! Te mai astept :)

Maya spunea...

Ce culori!Arata de-ti vine sa musti din diplomatul ala!

Dana2dor spunea...

Ha,ha, Maya!
Chiar a fost devorat pe loc, in liniste, doar cu mici mormaieli de placere :)
Cred ca il voi reedita foarte curand!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase