Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

24 mai 2010

Sarlota de vanilie cu capsuni si ananas


De Sfintii C0nstantin si Elena am sarbatorit-o pe mama soacra, asa ca ea ne-a primit cu muuulte bunatati iar eu i-am pregatit aceasta sarlota, preparata fix pe gusturile ei, si anume: cu piscoturi, crema de vanilie si fructe.

Iata ce am folosit:
1 conserva ananas, cca 500g capsuni proaspete, 2 plicuri Crema Ole cu gust de vanilie, 800 ml lapte, frisca, 15 buc. piscoturi.

Cum am porocedat:
Am separat fructele si sucul din conserva de ananas, am preparat Crema Ole conform instructiunilor de pe pliculete, apoi am inceput montarea.
Intr-un vas am asezat mai intai un strat subtire de crema, apoi am asezat un strat de piscoturi insiropate in sucul de ananas, apoi inca un strat de crema in care am asezat bucati de fructe: ananas si capsuni. Deasupra am asezsat inca un rand de piscoturi, apoi crema, fructe si la urma un strat de frisca. Am decorat cu fructe, asa cum se vede in imagine.


Foooarte bun si racoros.
Si o imagine detaliu:

Pofta bunicica si o zi excelenta va doresc!

6 comentarii:

Momo spunea...

ce deliciu!asa o nora...mi-as dori si eu peste ani!

maria mihalache spunea...

Foarte frumos ornata.
O zi buna!

Ligia spunea...

Arata foarte bine, si sunt convinsa ca este si foarte gustoasa. Toate retetele tale arata minunat, iti dau pofta de viata si bucurie.

Dana2dor spunea...

Stai sa vezi si ce soacra sunt,Alison, pentru ca tocmai i-am facut si nora-mi un tort fain!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Maria! Iti doresc si eu o noapte linistita si odihnitoare!

Dana2dor spunea...

Da, Ligia, a fost foarte gustoasa si racoroasa. I-a placut foarte tare soacra-mi si noua in aceeasi masura.
Ma bucur tare mult ca-ti plac retetele mele si au un asemenea efect. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si te astept maine cu un tort si mai si...

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase