Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

22 octombrie 2008

Tocanita din inima cu ciuperci si garnitura de orez



Pentru tocanita am folosit: 2 inimioare mici de porc (iese excelenta si cu inimioare de pui), 500g ciuperci champignon, doua cepe rosii mijlocii, doua linguri ulei de masline, doua linguri pasta de rosii, un praf de sare, un praf de piper;

Pentru garnitura de orez am folosit: o cana orez, o ceapa mijlocie, un morcov, o telina mica, doi ardei grasi unul rosu si unul verde, un praf de sare, o lingurita Secretul gustului si putina verdeata pentru ornat.

Cum am preparat:
Am spalat bine inimioarele, le-am taiat cubulete si le-am pus la fiert in apa cu putina sare. Dupa primul clocot le-am strecurat, am schimbat apa si le-am pus in continuare la fiert.

Am spalat ciupercutele si le-am taiat feliute, am curatat ceapa si am tocat-o.
Am pus intr-o craticioara doua linguri ulei de masline si am inabusit ceapa, apoi am pus ciupercutele si le-am lasat acoperite la foc mic.

Cand s-au fiert bine inimioarele le-am rasturnat peste ciupercute, am pus o lingura de pasta de rosii si putin piper, am gustat sa vad daca mai este nevoie de sare si am lasat sa mai dea un clocot mic.

Garnitura de orez am preparat-o ca aici.

Am asezat orezul si tocanita in farfurii ca in imagine si am servit-o. Ne-a placut foarte mult.

Merge excelent si cu mamaliguta.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase