Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

09 februarie 2009

Supa de pasare cu galusti

Ieri am facut o supica de pasare buna-bunuta care ne-a mers la suflet. Pasarea mea a fost curcan, mai precis aripioare de curcan.

Ce am folosit:
2 aripi de curcan, 2 morcovi, o telina, o ceapa, doua oua, 1 lingura ulei, cca 8 linguri gris, sare, patunjel verde.

Cum am procedat:
Am spalat aripile bine-bine, le-am taiat in dreptul articulatiilor si le-am pus la fiert in apa rece. Am scos spuma pe masura ce s-a format ca sa iasa supica limpede. Cand nu s-a mai format spuma, am adaugat ceapa curatata intreaga, morcovii curatati si taiati rondele subtirele si telina feliata fin.

Intre timp am pregatit compozitia pentru galusti astfel:
Am batut bine cele doua oua cu putina sare, am adaugat grisul lingura cu lingura pana ce compozitia a devenit de consistenta unei smantani groase apoi am adaugat o lingura de ulei si am omogenizat. Compozitia trebuie folosita imediat pentru ca daca o lasati mai mult timp galustile nu mai ies pufoase.

Dupa ce a fiert bine carnea si legumele, am strecurat supa si am pus din nou zeama in oala pe foc mic. Apoi am format galusti cu lingura inmuiata si le-am lasat usor in supa care nu trebuie sa clocoteasca ci sa fiarba mocnit.
Dupa ce am format prima galusca am asteptat sa vad daca nu se sfarama si daca se ridica repede la suprafata. Daca se sfarama, mai adaugati gris. Daca nu iese repede la suprafata inseamna ca este prea indesata si mai adaugati o lingurita de apa rece.

Dupa ce am lansat in supa toate galustile am mai adaugat o cescuta de apa rece peste ele, am acoperit oala partial si am lasat-o sa fiarba usor cca 15 minute.

Intre timp am scos carnita de pe oase si am pregatit-o impreuna cu legumele fierte pentru a fi reintroduse in oala dupa ce au fiert galustile.

Am verificat apoi o galusca sa vad daca s-a fiert integral si pentru ca era tocmai buna, am adaugat carnea scoasa de pe oase, legumele fierte si o mana de patrunjel verde tocat, am stins focul si am lasat oala acoperita pana ce am servit-o.

A iesit o bunatate de supa!

3 comentarii:

Mamichan spunea...

foarte apetisant!!!!!!Nu am mai mancat de ani de zile(de cand eram copil si imi facea mami al meu9cred ca o voi face si eu zilele urmatoare ca prea bine arata;)Felicitari pt toate bunatatile tale pe care le faci celor dragi!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Mamichan!
Nici eu nu mai facusem de muuult timp asa supica, dar a fost dorinta sotului meu si i-am indeplinit-o :)

Aurica spunea...

o supa reusita si gustoasa, sanatoasa si care nu necesita mult timp de preparare, arata bine..deja mi-a facut o pofta de niste galuste pufoase si calde :D

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase