Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

09 decembrie 2009

Braduti de Craciun - trufe cu aroma de whisky

Ei, si pentru ca de Mos Nicolae am incercat mai multe retete de trufe (Trufe cu aroma de coniac si scortisoara si Trufe cu aroma de coniac si cafea) va prezint o noua compozitie, de data asta cu aroma de whisky, ce a luat forma unor braduti draguti de Craciun.

Arată-le pe toateNu am pozat prea multi, pentru ca ni se deschisese apetitul cu celelalte trufe si... au fost devorati inainte de a fi imortalizati.

Ce am folosit:

150g biscuiti dulci - Petit beurre
doua linguri mix de coji de citrice confiate (din comert sau din... camara!)
10buc. alune de padure usor rumenite si macinate
30g ciocolata neagra
30ml frisca lichida
o lingurita cacao
o lingura zahar pudra
o lingura whisky
cacao pentru pudrat
bombonele colorate pentru decorat

Cum am procedat:

Mai intai am faramitat biscuitii, am tocat si alunele si le-am asezat intr-un bol, apoi am adaugat doua linguri mix de coji de citrice confiate si le-am amestecat usor.
Am pus intr-un vas frisca lichida sa se incalzeasca pe foc mic, apoi am adaugat ciocolata tocata si am amestecat pana s-a topit.

Dupa ce s-a racorit, am adaugat amestecul de frisca cu ciocolata peste biscuiti si am omogenizat compozitia. Am mai adaugat o lingurita cacao si o lingura zahar pudra, vanilia si whisky-ul. Am omogenizat din nou si am lasat sa se raceasca complet.

Dupa ce s-a racit, am luat cu o lingurita din compozitie, am format conuri ca niste brazi, pe care i-am tavalit prin cacao si i-am asezat pe un platou. Am decorat apoi bradutii cu bombonele sidefate asa cum se vede in imagine.

Au iesit deliciosi, asa ca sigur voi repeta reteta de Craciun, cand voi mai experimenta si alte forme de decorare.

5 comentarii:

criss spunea...

Ahhhh...ce minunatie. Sarbatori Fericite !Pupik. Criss.

Alexa spunea...

O idee delicioasa, superbi... felicitari.

Dana2dor spunea...

@ Sarbatori fericite si tie, Criss, numai ca ne-om mai ura pana atunci, muuult si bineeee! Pupici!

@ Multumesc, Alexa :) Chiar sunt deliciosi!!!!

Anonim spunea...

puteti pune ``urmareste-ma pe email pe blogul dv?

Dana2dor spunea...

Da, anonim, sigur ca pot, dar trebuie sa modific putin grafica blogului si o voi face probabil in putinele zile libere pe care le voi avea in perioada Sarbatorilor.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase