Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

14 septembrie 2010

Tort diplomat in forma de inima


Racoros si gustos, acest tort incheie cu succes un meniu aniversar.


Reteta o gasiti aici.


Va doresc o zi superba in continuare.

11 comentarii:

yaya6 spunea...

mi-nu-nat!!!!! felicitari

pansy spunea...

tortul diplomat este printrepreferatele mele.foarte frumos l-ai decorat!

Momo spunea...

foarte aratos,e printre preferatele mele!la multi ani aniversatei/aniversatului!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Yaya:)

Dana2dor spunea...

Si eu il prefer, Pansy. Pe asta l-am facut pentru soacra unei prietene. Intre timp am mai facut unul si pentru soacra mea, dar n-am apucat sa-l pozez.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Alison!!!!
Asa cum am zis in raspunsul pentru Pansy, sarbatorita a fost soacra unei prietene. Dar astazi este si ziua soacrei mele si Duminica am mai facut unul asemanator pentru ea. Asa ca primesc urarile tale pentru socrela, ca e buna si le merita:)
Te pup si o seara tihnita iti doresc!

sara & Miki spunea...

Arata minunat si foarte frumos decorat. Si celalalt e la fel de aspectos.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sara! este un tort usor si foarte gustos!

Lia spunea...

Dana,

La postarea mea despre merisoare,a
intrat un domn din Cluj,care spune
ca poate sa-ti trimita merisoare
prin curier.
Din pacate nu a lasat nici o adresa de contact.
I-am dat link la blogul tau.
Sper sa te caute.
Tin pumnii.
Pup.
Lia.

Dana2dor spunea...

Multumesc tare mult, Lia!
Sper si eu sa ma caute!
Pup si un week-end minunat iti doresc!

Nina spunea...

Dana, merci mult de vizita si frumoasele urari! XOXO
...iar "Diplomatul" mi-a ajuns la inima! :))

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase