Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 noiembrie 2008

Gauffre cu nuca de kokos si ciocolata


Gauffre in franceza, waffeln in germana, acest preparat usor de pregatit si la fel de usor de consumat, aici in forma de inimioare, este binevenit atat la micul dejun cat si ca desert sau gustare peste zi.


Spun asta deoarece, in functie de imaginatia noastra si de ingredientele folosite, putem sa-l transformam in ce vrem noi. Putem introduce in compozitia de baza putina branza, sunca sau zuchini, ori mere, kokos, dovleac sau gutui. In acest fel putem nascoci noi si delicioase retete.

Si acum, iata reteta mea, sau mai bine zis a Mihaelei pentru ca de la ea am "imprumutat-o"!

Ai nevoie de:
150g faina, 100g unt moale, 3 oua, 100g nuca de kokos, 150ml lapte, 1/2 lingurita praf de copt,
120g zahar, eu am mai adaugat un pliculet zahar vanilinat si putina coaja de lamaie si de portocale rasa.
Iar pentru decor eu am topit o jumatate baton ciocolata neagra.

Cum am procedat:
Am pus untul intr-un vas la topit. L-am rasturnat apoi intr-un bol si, dupa ce s-a racorit, am adaugat zaharul si am batut bine, apoi am adaugat cate un ou si le-am incorporat pe toate pe rand.
Am adaugat faina cu praful de copt apoi nuca de cocos, am omogenizat si am subtiat cu laptele turnat cate putin. Am adaugat apoi si aromele. Am dat compozitia la rece pentru 30 de minute.

Am incins apoi aparatul si am uns cu pensula inmuiata in ulei suprafata de copt, apoi am pus din aluat, cu lingura, in spatiul pentru copt si am lasat sa se coaca, cate 10 minute pentru fiecare serie.


Le-am scos apoi si, dupa ce au fost gata toate, le-am desprins in forme mici de inimioare, pe care
le-am asezat pe o farfurie de servire si le-am decorat cu ciocolata topita.


Au fost teribil de gustoase si totodata aspectuoase.


Mai pot fi servite cu gemuri, jeleuri sau creme diverse, ori presarate cu zahar farin, sau cu scortisoara.

Si aceasta este minunata masina de preparat gauffre / waffeln, proaspat achizitionata:

7 comentarii:

Ginette spunea...

Ce dragute sunt !!! Trebuie sa-mi cumpar si eu un aparat cat de curand. Te pup !

Laura spunea...

Arata absolut minunat, draga Dana!!!
Felicitari maxime!!!
...si precis sint delicioase, caci eu ador nuca de cocos :)

Anonim spunea...

Multumesc Ginette, tocmai am fost pe la tine si am vazut minunata salata cu macrou afumat pe care o faceam si eu candva... si mi-ai facut pofta :), asa ca te-am pus la "urmarite" sa nu mai scap niciuna din bunatatile tale. Pupici!!!

Anonim spunea...

Laura draga, am vazut la tine cu ce pofta se infrupta Bogdi... si mi-am zis ca trebuie sa iasa tare bune atunci cand sunt facute in casa, asa ca mi-am luat aparat si uite, astea sunt primele produse...
Data viitoare le fac cu mere si scortisoara, dupa o reteta de-a ta :)

Anonim spunea...

nu te supara de unde ai luat aparatul acesta?as vrea si eu si nu stiu de unde sa l cumpar:(.cristina

Dana2dor spunea...

L-am gasit pe net, Cristina, anul trecut, la www.quelle.ro.

Anonim spunea...

multumesc mult de tot.sper sa gasesc si eu unul k imi doresc tare mult.cristina...aa si sarbatori fericite:)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase