Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

10 august 2008

Meniu de week-end (1)

Ieri au venit copiii pe la noi, asa ca am preparat cateva din mancarurile lor preferate.

Meniul a fost compus din: salata de vinete, ciorba de salata verde, pui cu ciuperci la cuptor si rasturnica cu mere.

Salata de vinete

Ingrediente:
6 buc. vinete mari si frumoase (adica netede si inchise la culoare), 6 buc. dovlecei de marime medie, 100ml ulei de masline, sucul de la o jumatate lamaie, una-doua cepe taiate foarte marunt si sare dupa gust.

Cum o prepar eu:

Am copt vinetele doua cate doua, pe o paleta speciala cu maner asezata pe ochiul de aragaz, si le-am rasucit pe toate partile pana s-au copt. Dovleceii i-am spalat si i-am curatat, apoi i-am taiat rondele de 2-3 cm si i-am fiert in apa cu sare cca 15 minute.
Dupa ce s-au fiert dovleceii i-am scos cu o paleta si i-am pus intr-o strecuratoare asezata pe un vas in care sa se scurga zeama. Dupa ce s-au copt vinetele, le-am scos din coaja cu o lingura de lemn si le-am adaugat in strecuratoare ca sa se scurga.
Le-am lasat la scurs cam o ora.
Dupa ce s-au scurs bine, le-am pus intr-un vas mai mare si le-am mixat la viteza mica, adaugand treptat uleiul. Inainte sa incep mixatul, am pus sare.

Dupa ce am inglobat uleiul, am adaugat zeama de lamaie si ceapa taiata marunt si am mai amestecat putin cu lingura de lemn.

Am asezat salata in vase si am decorat-o cu felii de rosii asa cum se vede in fotografii.


Pentru incantarea copiilor, am mai folosit un mod de prezentare pe care l-am vazut mai demult la o nunta si pe care vi-l recomand, Brotacei din rosii umplute cu salata de vinete.

Retetele pentru celelalte feluri le gasiti aici: ciorba de salata verde

pui cu ciuperci la cuptor

si rasturnica cu mere.



4 comentarii:

Anonim spunea...

Superba ideea!Felicitari

Anonim spunea...

Albinuzza, multumesc frumos pentru vizita si apreciere. si tu faci lucruri minunate care ma inspira. Te voi cita de cateori voi posta aplicatiile mele dupa retetele tale.
Te pupic si te urmaresc cu interes...

Anonim spunea...

Totul a fost delicios!! Asteptam, nemancati, urmatoarea invitatie :-d
Miroase a tort...miam miam

Anonim spunea...

buna! imi place mult blogul tau si retetele sunt foarte apetisante, insa eu ti-as fi profund recunoscatoare daca ai posta si niste retete la care sa nu am nevoie de cuptor (nu mai imi merge cuptorul la aragaz si eu stau in chirie aici), as avea nevoie de niste retete (ca imi vine si mie barbatelul acasa pentru cateva zile-18 zile doar) si sunt in pana de idei (pana din aia ca nu stiu ce sa mai gatesc) dar care sa le pot face strict fara coacere

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase