Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

09 octombrie 2008

Cuiburi din cartofi cu ciuperci

Aceast aperitiv delicios l-am realizat dupa o reteta pe care am gasit-o pe blogul Laurei, careia ii multumesc pentru ca mi-a dat ocazia sa ma dau mare fata de fiul si nora mea cu ce bunatati aspectuase stiu eu sa fac.

Ingrediente:
600 gr cartofi, 500 gr ciuperci champignon, 50 gr unt, 25 gr parmezan, 6 rosioare picante, eu nu am avut si am pus 3 rosii decojite si taiate cubulete, 4 galbenusuri, 2 catei usturoi, marar - eu nu am pus pentru ca nu-l suporta sotul meu, sare, piper, 50 gr cascaval sau emmental, eu am pus cascaval afumat.
Cum am procedat:
Am curatat cartofii, i-am taiat cubulete si i-am pus la fiert in apa cu sare.
Dupa ce a inceput sa fiarba apa, i-am mai lasat 30 minute. Intre timp am pregatit umplutura.
Am taiat ciupercutele cubulete mici si le-am inabusit putin in unt impreuna cu usturoiul si cubuletele de rosii, sarea si piperul. Le-am lasat pe foc pana ce a scazut tot sosul lasat, apoi le-am lasat sa se raceasca. Am scurs de apa cartofii fierti si i-am pasat.

Aici n-am urmat reteta Laurei (pentru ca eram in criza de timp) si rau am facut. Trebuia sa introduc piureul pentru 5 minute in cuptorul cald dar stins ca sa se usuce si mi-ar fi iesit in acest fel cosuletele mai vartoase. Asa, s-au cam lasat.

Am pus cartofii apoi pe foc mic, am adaugat untul si am mai amestecat timp de 8 minute. Am stins focul si am adaugat 3 galbenusuri, parmezanul, sarea si piper si am amestecam iarasi pana s-au omogenizat. A rezultat o crema potrivit de moale ca sa poata fi lucrata.

Am pus intr-un spritz crema de cartofi si am facut cerculete duble pe hartia de copt pe care am asezat-o in prealabil in tava si le-am uns cu al patrulea galbenus amestecat cu un pic de lapte.
Am bagat cosuletele pentru 25 de minute in cuptorul preincalzit la 180 grade. Cand s-au rumenit putin la suprafata, am scos tava si am umplut cosuletele cu mixul de ciuperci iar deasupra am presarat cubulete mici de cascaval,
apoi le-am mai bagat la cuptor cam 10-15 minute pana s-au rumenit.
Si iata cum au iesit.
Au fost super-apreciate si declarate superbe si gustoase in egala masura.

2 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Ce-mi faci tu draga Dana?? Ma faci sa ma apuc sa le refac cu prezentarea ta impecabila. Taaaare bine ti-au ieist chiar daca nu le-ai tinut la cuptor. S-au umflat bine de tot iar aspectul este de nota 100++++!!! Felicitari!!!!!

Anonim spunea...

Multumesc frumos Laura, dar nu ma face sa-mi pierd capul, ca stiu sigur ca se putea si mai bine... si iau aprecierile tale ca pe o incurajare in a persevera...
Eu te admir sincer si as aplica multe dintre retetele tale, dar ma straduiesc sa-mi mentin greutatea in limite decente...

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase