Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

09 septembrie 2009

Pulpe de curcan la gratar cu orez

Cautam mai de mult - si iata ca am gasit in sfarsit - pulpe superioare dezosate de curcan.
Pretul este doar putin mai mare decat al pulpelor de pui dezosate, dar gustul lor merita din plin diferenta. Odata cumparate, n-am stat prea mult pe ganduri si am ales o reteta simpla-simpla, adica le-am pregatit la gratar cu garnitura de orez cu legume.


Pentru 2 portii zdravene, am folosit:
O punga cu doua buc. pulpe superioare dezosate de curcan si marinata preparata din: 2-3 linguri ulei de masline, piper, boia dulce, usturoi presat si 2-3 linguri sos de soia.
Pentru garnitura de orez am folosit:
250g orez, un morcov mare, o ceapa, o telina, un ardei gras rosu, 2 linguri ulei, sare, patrunjel verde tocat.

Cum am procedat:
Am spalat carnea bine, apoi am asezat-o intr-un bol impreuna cu marinata si am introdus bolul in frigider pentru 30 de minute.

Intre timp, am spalat orezul bine-bine, in mai multe ape fierbinti si l-am lasat sa astepte intr-un bol.

Am spalat si curatat legumele, apoi am taiat ceapa marunt, ardeiul gras cubulete, iar morcovul si telina le-am razuit mare.

Am pus apoi pe un ochi de aragaz o craticioara cu apa care trebuie adusa pana la punctul de fierbere.

Intr-o alta craticioara am pus doua linguri ulei si am inabusit mai intai ceapa, apoi am adaugat ardeiul gras si celelalte legume razuite.

Dupa ce s-au inmuiat usor, am adaugat orezul si imediat apa fiarta. Am adaugat sarea si patrunjelul verde tocat, am amestecat putin si am acoperit craticioara complet apoi am lasat-o pe foc f. mic pentru 15 minute. Dupa 15 minute am stins focul, am mai amestecat putin, apoi am asezat la loc capacul pana in momentul servirii.

Carnea am preparat-o in cuptor si am folosit aceasta tava speciala cu gratar.
Am pus o cana cu apa in tava si am asezat bucatile de carne pe gratar, apoi le-am introdus in cuptor si le-am fript la gril. Au iesit bine patrunse si foarte gustoase.


Garnitura de orez am asezat-o pe farfurii cu formele speciale din imagine.


Am mai decorat putin cu sos de soia si o frunzulita de patrunjel verde...


Acest fel l-am pregatit pentru cina si am consumat alaturi un vin rosu demisec, direct de la producator.

A fost o nebunieeee curata, mai ales ca am avut si desert :) - am preparat o prajiturica rapida si de mare efect pe care urmeaza sa o postez cat de curand.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase