Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

21 octombrie 2008

Orez cu legume


Ce am folosit:
o cana cu orez cu bobul rotund
un morcov mare
o telina mijlocie
o ceapa mare rosie
un ardei gras rosu
un ardei gras verde
o lingurita cu Secretul gustului
un praf de sare
2 linguri ulei de masline
patrunjel verde pentru decor
Dupa preferinta, se mai pot adauga si alte legume sau verdeturi.

Cum am procedat:
Am spalat orezul bine cu apa fierbinte, in 7-9 ape si l-am lasat deoparte putin acoperit in ultima apa.
Intre timp am curatat ceapa si am tocat-o. Am taiat ardeii cubulete iar telina si morcovul le-am ras mare.
Am pus o craticioara cu 1 litru apa pe foc.
In alta craticioara am pus uleiul de masline si am inabusit mai intai ceapa, apoi am adaugat cubuletele de
ardei si la urma morcovul si telina, amestecand continuu. Cand apa din craticioara a dat in clocot, adaugam orezul peste amestecul de legume si apoi apa clocotita. Punem si sarea impreuna cu Secretul gustului amestecam rapid si acoperim craticioara. Lasam craticioara pe focul cel mai mic posibil cca 15 minute, fara sa amestecam.
Dupa 15 minute verificam daca orezul a absorbit apa sau daca s-a prins cumva, ceea ce n-ar trebui daca focul a fost destul de mic si gata! Mai lasam vasul acoperit si dupa ce am stins focul, pentru ca orezul sa se umble si sa absoarba toata zeama.

Ca sa arate frumos in farfurie, am pus orez intr-un vas de sticla si l-am lasat asa pana s-a mai racit, apoi l-am
rasturnat pe farfurie si l-am decorat cu frunze de patrunjel.

Este foarte gustos si sanatos.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase