Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 august 2009

Tort de ciocolata cu visine si struguri

O bunatate de tortulet... Mmmmm!!! Seamana putin cu Black Forest, dar e diferit.




Voi reveni cu reteta si odata cu reteta am sa va spun si povestea acestui tortulet. Acum sunt nevoita sa intrerup postarea pentru cateva ore...
Va pup!!

Dragele mele, desi cam tarziu (pentru ca am uitat, pur si simplu), am revenit sa va spun povestea acestui tort fabulos :)

Intr-una din serile trecute, nu mai tin minte exact ziua pentru ca a trecut ceva timp, am primit un telefon de la o veche prietena din State, care a venit in tara pentru cateva zile, asa ca am invitat-o la noi sa stam pe indelete de vorba.

Problema era ca nu prea mai aveam timp sa prepar ceva asa ca a trebuit sa improvizez. Aveam o cutie cu prajitura Musuroi de cartita de la dr. Oetker, dar m-am saturat deja de acest tip de prajitura, asa ca iata ce am improvizat:

Am preparat blatul de la prajitura Musuroi de cartita (conform instructiunilor de pe cutie), l-am copt, l-am lasat sa se raceasca, l-am taiat in doua felii.

Am pus baza pe platou, am asezat inelul de tort, am insiropat blatul cu visinata, am umplut cu un strat sanatos de frisca (Creme patisserie de la Meggle), am presarat visine (congelate din punga) si struguri, pentru ca aceste fructe le aveam in casa, am pus felia a doua faramitata (ca la musuroi) si am presat bine ca sa se intrepatrunda cu frisca. Apoi am introdus tortul la frigider, pana am preparat glazura din: 100 g ciocolata neagra topita in bain marie cu 50 ml frisca nebatuta (Creme patisserie de la Meggle).
Am lasat putin sa se racoreasca glazura, apoi am scos tortul din frigider, am scos si inelul, am turnat glazura, am mai ornat cu putina frisca si fructe si am presarat putin zahar pudra peste el, sa para nins...

Cam atat... dar aspectul final si gustul au produs o impresie f. buna, asa ca, desi eu am fost destul de stresata cu pregatirea, rezultatul a fost excelent....

6 comentarii:

Momo spunea...

cert e ca arata minunat!o noapte buna,in asteptarea retetei,
Alison

Momo spunea...

te astept si la cules de ...premii,please!

Dana2dor spunea...

Multumesc Alison! Scuuuze ca nu ti-am raspuns mai iute dar n-am prea stat pe acasa zilele astea si am ramas iar in urma cu postarile si comentariile....
Pup si o seara minunata!

Anne spunea...

foarte bun, multumim pentru reteta

lauralaurentiu spunea...

Ce frumooooos! :) Si descrierea m-a facut sa visez cu aromele :) . Tepup, draga Dana!

Dana2dor spunea...

@ Cu placere, draga Anne! Pup!

@ Laura draga mea, bine ai venit pe la mine!
A fost delicios tortul si intradevar aromele s-au imbinat perfect...
...Dar nici placintele tale nu-s mai prejos, ba din contra :) Tare pofta mi-ai facut, mai ales cu cea din branza sarata :)
Pup si o seara minunata sa ai!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase