Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 decembrie 2009

Meniul meu de Craciun 2009

Nu am reusit sa pozez chiar tot, doar cateva dintre aperitive si... cei mai reusiti cozonaci care mi-au iesit vreodata!
Aluatul parca a innebunit, crestea si nu se mai oprea, desi l-am facut la masina de paine.
Am sa va spun pas cu pas ce am facut si cum am facut si ce ingrediente am folosit, caci nu stiu care a fost de fapt secretul lor.
Poate Mosul m-a ajutat, cine stie?!!!

Deci.... sa incepem cu aperitivele:
Nelipsita Salata de boeuf, in care de fapt am inlocuit carnea de vacuta cu piept de curcan...

...am avut mai multe vase, unele mult mai frumos decorate, pe care le-a luat Mosul si le-a dus copiilor mei;

Piftie de porc clasica - de data asta n-am mai folosit forme speciale; in imagine doar ce am reusit sa salvez pentru pozat:

Oua umplute si Pasta de branzeturi asezate pe foi de andive:


Salata de icre de crap imbogatita cu macrou afumat si decorata cu icre de Manciuria:


si Pasta de batog pe felii de castravete (reteta o gasiti aici)


Am mai avut in meniu: Ciorbita de curcan, Sarmalute in foi de varza acra, Friptura la tava etc.

Ei, si acum cozonacii - reteta lor o gasiti aici:
O imagine de ansamblu:

pentru acesti patru cozonaci am folosit 1 kg de faina; reteta si pasii ii gasiti aici.

Cozonacul din stanga-sus l-am copt intr-o forma de briosa mai mare si a fost umplut cu bucatele de rahat. Nu am sectiune, pentru ca l-am facut pentru nora-mea si nu l-am taiat.
Cozonacul din mijloc-sus l-am copt in forma de guguluf si l-am umplut cu nuca si cu mac, la fel ca si pe cel din dreapta, iar cel din stanga-prim-plan l-am umplut cu nuca si cacao.

Iata si cateva imagini cu sectiuni!
...cel cu nuca si cacao:


...cel cu nuca si mac, copt in forma de guguluf:

si cel cu nuca si mac, copt in forma specifica de cozonac:


Si pentru ca mi-au reusit asa de bine, am mai facut o serie dintr-o jumatate de kg de faina, pe care i-am copt in forma de muffins si pe care i-am daruit celor dragi pe care i-am vizitat in aceste zile de Sarbatoare:

iata trei dintre ei:

si o sectiune:

Sper ca v-a placut ce ati vazut, asa ca va imbratisez cu drag si va doresc Sarbatori fericite in continuare!

16 comentarii:

LF spunea...

daca "ne-a placut???",wau eu sunt incantata si lesin de pofta!!!astept reteta cozonacilor, sunt minunati. te pup,harnicutzo!

Marcela S. spunea...

Super Danutza!Arata totul minunat!La multi ani.

Daniela Addario spunea...

Spun si eu ca Flori, astept reteta cozonacilor, ca vad c-al meu barbat s-a lecuit de cumparat panetone si vrea sa maninci doar ce fac eu in casa.
Iar acum daca tot te-am vizitat, ma apucat de urat si de "furat" virtual, un muffin cozonacos si icrele alea imi fac rau cu ochiul...yamiii.-..
Pupici si... astept reteta...

Svea spunea...

Excelentă masă de Crăciun! Salivez, de nu se poate! Sărbători fericite, în continuare!

Alexandrina spunea...

Foarte frumoase sunt preparatele tale, felicitari!!

Ana Thomas spunea...

Totul arata delicios...
Eu una astept cu mare interes reteta de cozonaci, vreau sa incerc sa fac pentru petrecerea de Revelion, pentru noi, aici departe, cozonacii reprezinta o delicatesa!
Sper sa-mi iasa si sa fie o supriza placuta pentru prietenii mei.
Spune-mi , face vreo diferenta daca folosesc drojdie uscata in loc de cea clasica....de care nu reusesc sa gasesc aici!
Sarbatori cu bine!
Ganduri bune din California!

CamiWitt spunea...

Minunat totul! De abia astept reteta de cozonac... Eu cred ca a fost farmecul mänutelor tale... O zi buna! Cami

Sarea in bucate spunea...

foarte frumos....era de asteptat.....vreau si eu o bucatica din fiecare! bravo!!te pup si-ti doresc an nou fericit!

maria elena spunea...

Foarte frumos, preparate minunate, apetisante, iar blogul foarte ordonat, felicitari! Intotdeauna m-a impresionat fiecare vizita pe acest blog. Minunat!

dana2dor spunea...

@ Te pup, Flori!!! Maine voi avea putin timp liber si voi posta retetele!

@ Marcelina, La Multi Ani!
Foarte faina si friptura ta :)
Tocmai te-am vizitat si tare mi-a placut ce am vazut :)

@ Daniela, draga mea, maine pun reteta de cozonaci. E foarte simpla si rapida, asa ca nu vei da gres :) Pupici!!!

@ Sarbatori fericite si tie, Svea!!!

@ Multumesc Alexandrina, te puuup!

@ Tartoras, draga mea, cred ca nu e nicio problema daca folosesti drojdie uscata. Reteta vine maine dimineata, ca acu' sunt f.f.f. somnoroasa si nu mai sunt in stare sa scriu :(

@ Multumesc Cami :) esti fff draguta :) Vine iute si reteta...

@ Te rog sa te servesti, Just me :) Un An Nou fericit si tie!!!

@ Multumesc Maria Elena!! Ma bucur tare ca-ti place blogul meu :)

Evelina spunea...

Buna ideea ,pentru mine e chiar noua...Arata toate bine.Esti gospodina adevarata!
Anul Nou sa iti vina cu implinirile dorite!

Zambetul vesel al Teodorei spunea...

Un an fericit iti doresc !!! si MULTUMESC pentru lucrurile frumoase si gustoase pe care le faci. O imbratisare larga la mine pe blog:-http://zambetecolorate.blogspot.com/.

Miha spunea...

Felicitari Dana pentru meniul deosebit!

Felicitari pentru cozonaci. Sunt super!

Alina spunea...

Vreau sa fac cozonac, e ptr prima data si as vrea sa il fac intr-o forma rotunda - mi-a placut tare mult cum a iesit al tau.
Dar nu sunt sigura cum sa il impachetez in forma rotunda, si nu as vrea sa dau gres :) poti te rog sa imi spui cum l-ai impachetat in forma?

merci mult :)

Dana2dor spunea...

Draga Alina, cozonacelul rotund l-am facut asa: am intins doua dreptunghiuri de coca, le-am uns cu umplutura pe amandoua, le-am rulat pe fiecare in parte, apoi le-am rasucit una in jurul alteia si le-am asezat colac in forma.
Iese foarte bine si in sectiune. Le poti umple la fel sau cu umpluturi diferite.
Spor sa-ti iasa cei mai frumosi cozonaci!

Alina spunea...

multumesc mult :) iti doresc un Craciun linistit alaturi de familie!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase