Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

21 aprilie 2010

Drob din maruntaie de miel


Am ramas datoare cu aceasta reteta pentru Drob din maruntaie de miel, care a facut parte din Meniul meu de Paste - 2010, alaturi de Salata din creier de miel si de vitel si celelalte bunatati din meniu.

Iata ce am folosit: maruntaiele unui miel: inima, ficat, rinichi, splina, plamani si prapurele, 4 legaturi de ceapa verde, o legatura de marar si una de patrunjel, 6 oua, ulei pentru calit ceapa, sare, piper dupa gust.

Cum am procedat:
am spalat foooarte bine organele mieluselului, apoi le-am lasat o jumatate de ora in apa rece cu putin otet ca sa le mai piara din mirosurile specifice. Prapurele l-am inmuiat in putina apa calduta si l-am lasat acolo pana i-a venit sorocul sa-l folosesc.
Am taiat apoi organele in bucatele mai mici si le-am pus la fiert. Dupa ce a dat in clocot si s-a ridicat spuma la suprafata, le-am schimbat apa si le-am spalat si pe ele de spuma produsa, apoi le-am pus din nou la fiert pana s-au inmuiat bine-bine. Dupa ce s-au fiert, le-am scurs din nou din apa si le-am lasat sa se racoreasca putin ca sa le pot lucra. Aici, vreau sa va marturisesc, ca nu am avut rabdare sa le toc cu cutitul, ci le-am dat pe toate prin masina de tocat. Am tocat apoi si ceapa pe care am sotat-o usor in putin ulei, am tocat si verdeata si le-am amestecat pe toate impreuna cu ouale batute; apoi am adaugat sare, piper si o lingura mix de arome pentru drob de la Fuchs.

Noua nu ne plac ouale fierte in drob, asa ca am asezat compozitia intr-o tava patrata. Bineinteles ca am intins mai intai prapurele lasand sa cada bine peste marginile tavii, in exterior, apoi am asezat compozitia de drob intr-un strat de cca 5 cm si am adus marginile prapurelui peste compozitie inspre interiorul tavii. Am completat suprafata cu bucati de prapure pe care le-am prins cu scobitori ca sa nu se stranga la copt si am introdus tava in cuptorul preincalzit pentru cca. 30 de minute.

Dupa ce s-a copt, l-am lasat sa se raceasca bine, apoi l-am taiat patrate si le-am asezat pe un platou, peste foi de salata verde, asa cum se vede in imagini.

A fost o bunatate .... pentru ca s-a terminat foooarte repede:)

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase