Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

13 februarie 2010

Treizeci de idei pentru Valentine's Day

Pentru voi, cele care inca nu v-ati hotarit ce anume sa pregatiti de Valentine's Day, m-am gandit sa va prezint o selectie din retetele mele, numai bune de pregatit pentru o asemenea ocazie.

Cele mai multe dintre retetele prezentate mai jos au ca tema "inimioara", insa am selectat in plus si cateva dintre cele mai delicioase si aspectuoase preparate, care vor produce sigur o impresie deosebita dragilor vostri. Iata deci listuta mea!

Cateva aperitive:

Aperitiv "inimioare vesele"

Aperitiv "inimioare indragostite"

Pui in aspic - inimioare

Gauffre cu cascaval si chimen in forma de inimi

Saratele cu mac, chimen sau susan

Platou mix "hors d'oeuvres"

Aperitive festive

Ciupercute umplute

Cartofi umpluti cu ciupercute

Rosii umplute cu salata de vinete


Feluri principale:

Supa de rosii cu galusti imperiale in forma de inimi


Frigarui de pui cu ciuperci


Copanele de pui cu ciuperci si salata Happy family



Turnul Babel


Deserturi:

Inimioare din jeleu de fructe


Inimioare ciocolatoase


Mini tortulete tiramisu in forma de inimioare


Gauffres cu nuca de kokos si ciocolata in forma de inimi


Clatite maron cu crema de vanilie si fructe


Diplomat la pahar cu piersici si kiwi


Diplomat la pahar cu portocale si afine

Tiramisu la pahar


Mini tarte cu fructe de padure


Tortulet tiramisu in forma de inima


Tortulet panacota cu multe fructe

Bomboane Raffaello

Bomboane Bounty cu glazura de ciocolata neagra

Bomboane Bounty cu glazura de ciocolata roz

Trufe cu aroma de coniac si cafea si Trufe cu aroma de coniac si scortisoara


Sper sa va fie de folos listuta mea de retete si sa va iasa una dintre cele mai deosebite mese pentru voi si iubitii vostri.

Va doresc din "inimioara" Happy Valentine's Day!!!!

22 de comentarii:

Doina Varga spunea...

Imi plac foarte mult ideile tale pentru Valentine's Day. Felicitari.
Te pup,
Doina.

CamiWitt spunea...

Care mai de care mai frumoase..Daca ar fi sa aleg, nu as sti pe care...Un sfirsit de saptamina minunat! Cami

Jack T spunea...

Hallo Dana,

Respect, Respect..
O superlativä Presentare.
Aestetica este le ea acasä...

Multe Salutäri Jacob

sarah spunea...

totul arata minunat.sigur ma inspir pentru Valentine's.as mai avea nevoie si de talentul tau si rabdare multa .pupici si multumiri de idei
PS ma declar "indragostita " de acest blog asa ca e la lista mea de favorite

torturi romanesti londra spunea...

Super meniu si forte super arata, felicitari.

Mirela Momanu spunea...

Cu asa delicatese...ador Valentine's Day!!! Superbe!
Iti recomand un film care se asorteaza bunatatilor tale, o comedie romantica : "I hate Valentine's Day":)..nu-i crede pe cuvant, se termina cu bine:)

Nina spunea...

Happy Valentine's Day Dana!
Mi-am imbogatit colectia de idei cu inca 30, merci mult pentru toate prezenatrile super!!! :)
XOXOXO

Dana2dor spunea...

Multumesc draga mea Doina!
Te pup si-ti doresc din inimioara Happy Valentine's Day !!!

Dana2dor spunea...

Trebuie sa-ti spun, draga Cami, ca toate sunt si gustoase pe cat sunt de frumoase. Te pup, draga mea, si iti urez Happy Valentine's Day!

Dana2dor spunea...

Hello Jacob!

Multumesc, multumesc!
Aprecierea ta ma onoreaza, maestre!

Salutari si Happy Valentine's Day!
Dana

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sarah!
Ma bucur sa stiu ca te vei inspira din retetele mele! ... cat despre talent si indemanare, se castiga cu timpul...
Iti doresc Happy Valentine's Day!

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita si apreciere, Daniela!

Dana2dor spunea...

Ei, Mirela, noi ne sarbatorim de fapt zilnic si suntem pro Dragobete, dar m-am gandit ca inca o sarbatoare nu strica, mai ales cand e vorba de dragoste si prajituri:):)
Multumesc de recomandare, voi cauta filmul si-ti voi spune la urma impresii....
Pup si Happy Valentine's Day!

Dana2dor spunea...

Happy Valentine's Day, Ninaa!

Desi nu cred ca ai putea fi vreodata in pana de idei, mai ales pe tema asta, sunt fericita ca am contribuit si eu putin la colectia ta :)

Oricum, eu te consider maestra la tema iubiri si nu numai!!:):)
XOXOXO

Daniela Addario spunea...

Happy Valentine's Day !
Draga Dana, iti doresc din inima sa fii iubita si sa ai o zi minunata !
Pupici !

Dana Mariette spunea...

Foarte frumos si delicios!

adnas54 spunea...

Nu-mi gasesc cuvintele... ca toate retetele tale si acesta ating perfectiunea. Arta... in domeniul culinar. Felicitarile mele. Sanda

Andreea spunea...

Extrem de frumoase toate fotografiile! Ai un simt artistic absolut special :) e o bucurie sa dau click pe blogul tau.
Te pup, o zi frumoasa sa ai.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Mariette!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sanda! Esti foarte draguta si m-ai coplesit cu vorbele tale frumoase! Te pup si te mai astept pe la mine :)

Dana2dor spunea...

Draga mea Andreea, bucuria ta imi provoaca mie bucurie, pentru ca asta este de fapt scopul acestui blog, sa transmita cat mai multe emotii pozitive...
Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase.
Te pup si iti doresc o seara tihnita!

Dana2dor spunea...

Multumesc de urare, Daniela!
Scuze ca raspund cu asa mare intarziere, dar am avut o perioada foarte incarcata :(
Iti doresc si eu sa fii iubita de toti cei dragi tie!
Te pup si o seara minunata sa ai!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase