Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

28 noiembrie 2009

Oua umplute "de groaza"

Aceasta reteta face parte din meniul meu de Halloween intitulat O cina cu extraterestri, alaturi de Supa de rosii "inimi isangerate" si Cupcakes "Friendly aliens".

Iata ce am folosit:

5 oua, maioneza, sare, piper, iar pentru cine prefera mai picant – mustar si lamaie;
pentru decorare: salata verde, cateva fire de chivas, marar, masline negre feliate, cubulete de gogosar acru.


Si cum am procedat:

Am fiert tare cele 5 oua, le-am curatat de coaja si le-am taiat in jumatati. Le-am scos apoi galbenusurile pe care le-am frecat cu maioneza, sare, piper.Am mai adaugat putin mustar si suc de lamaie ca sa fie mai picante.

Am taiate fasiute salata verde si am aseazat-o in vasul pregatit, apoi am aseazat peste salata jumatatile de albusuri de oua pe care le-am umplut cu amestecul de galbenusuri.

De ornat, aceasta este doar o sugestie, fiecare dintre voi isi poate da frau liber imaginantiei.


Sper ca v-a placut :)

3 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Buhuhu, vreau si eu un ou cu mustati... Sigur fetita mea le-ar minca cu tot cu ochi, mai ales ca au si masline...

Momo spunea...

wow,m-am umplut de groaza chiar!f. reusita tema ta de halloween!

Dana2dor spunea...

@ Cu placere, Daniela!
Pentru sotul meu au fost chiar "de groaza" pentru ca lui nu-i place mararul :)... insa atat de mult ii plac ouale umplute incat a inlaturat mararul si le-a mancat... PE TOATE!!!

@ Ha-ha, Alison! Ma bucur ca si-au atins scopul :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase