Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

03 martie 2010

Rulada de curcan - bomba de savoare si culoare


Aceasta rulada din piept de curcan a stat pe masa dintre ani si s-a bucurat de un succes remarcabil. Daca vreti sa va impresionati prietenii, cu aceasta rulada veti culege sigur laude, iar prietenele va vor cere cu siguranta reteta.
Este atat de placuta ochiului, aromele imbietoare sunt de-a dreptul apetisante, iar gustul... ce sa va mai spun, este DESAVARSIT!!!!
Ei, dar mai bine ar fi sa va las sa incercati si sa va exprimati apoi parerea:)

Iata ce am folosit pentru o rulada de 4 portii:

un piept de curcan (de cca 800g) batut ca pentru snitel (intre doua fasii de folie alimentara); cca 200g carne tocata de curcan; umplutura unui carnat proaspat; 300g ciupercute champignon; 1 ardei gras rosu taiat cubulete; 1 ceapa tocata fin; 2 linguri de nuci usor rumenite si macinate, 1 lingurita busuioc uscat, 1/2 lingurita oregano uscat, sare si piper dupa gust, 150-200g mozzarella taiata in cubulete, felii de bacon.

Cum am procedat:


Am batut pieptul de curcan ca pentru snitel (intre doua fasii de folie alimentara) si am asezat carnea in forma unui dreptunghi pe o folie de aluminiu.
Am tocat cca 200g de carne de curcan si am amestecat-o cu umplutura unui carnat proaspat.
Am splata ciupercutele, le-am tocat si le-am sotat intr-o lingura de unt impreuna cu ceapa tocata. Dupa ce s-au racit, am adaugat ciupercutele amestecului de carne tocata, apoi am adaugat mirodeniile. Am asezat tocatura peste pieptul de curcan si am intins-o uniform. Peste tocatura am presarat cubulete de ardei gras rosu si cubulete de mozzarella, apoi am rulat carnea cu ajutorul foliei de aluminiu. Peste rulada am asezat fasii de bacon, apoi am uns cu pensula cu putin ulei de masline si am acoperit rulada cu folia de aluminiu strangand-o bine la capete. Am intepat cu o scobitoare folia din loc in loc (nu foarte des), am asezat-o intr-o forma de chec si am bagat-o in cuptorul preincalzit, la foc potrivit.

Dupa cca 45 de minute am scos tava, am descoperit rulada si am mai lasat-o in cuptor, sa se rumeneasca la suprafata, inca 15 minute.

Se serveste taiata felii, asezata pe o foaie de salata, cu garnitura preferata.
Am avut garnitura un sos de ciuperci (un fel de ciulama) imbunatatit cu branza albastra, dar merge foarte bine si cu o granitura de orez cu legume sau cu ciuperci.

Pofta buna!

6 comentarii:

maria mihalache spunea...

Totul la superlativ...........felicitari!
Seara buna!

Elena Toma spunea...

Este foarte aspectuoasa si cred ca are si un gust special de la umplutura. Pe masa de Paste ar fi foarte potrivita si eleganta chiar. Felicitari!
O primavara minunata, Dana!

dyanna spunea...

Cu siguranta e foarte buna !

Dana2dor spunea...

Multumesc, Maria! O seara frumoasa si tie:)

Dana2dor spunea...

Asa este, Elena, este si gustoasa si aspectuoasa si ar merge foarte bine pe masa pe Paste, asta daca masa nu e plina cu preparate din miel:)
Multumesc de urari si-ti doresc si eu o primavara insorita si fericita!

Dana2dor spunea...

Este intr-adevar o bunatate, Dyanna!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase