Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 septembrie 2009

Salata de surimi cu andive

Astazi am re-editat salata de surimi, insa am adaugat si andive la compozitie, ceea ce a facut-o mai gustoasa si mai fresh.


Reteta este similara cu cea de aici.
In plus, am adaugat o andiva taiata cubulete, iar dintr-o alta andiva am ales frunzele frumoase si le-am transformat in suport pentru salata.

Mie mi-a placut mai mult atat gustul cat si aspectul salatei in aceasta noua varianta.

O Duminica excelenta va doresc!

5 comentarii:

Unknown spunea...

Nu am mancat niciodata aceasta commbinatie. Cred ca e tare buna dupa cum arata!

Dana2dor spunea...

Chiar foarte buna, Iulia. Nici eu nu mancasem niciodata, dar am probat mai intai cu o felie de andiva si mi-a placut, iar musafirii mi-au cerut reteta, asa de tare a fost apreciata :)

Maimutza spunea...

proaspat casatorita...incep sa gatesc...prima mea placinta cu dovleac am facut-o furand de la tine reteta si instructiunile de utilizare (multumesc):D ... a iesit foaaarte buna ...asa ca te-am adaugat la favorite ca sa ma mai ajuti din cand in cand...urmatoarea pe lista este "pizza" , yammmi

evelina spunea...

Cred ca e buna.....
Iti zic un secret...ssssst eu nu stiam care sunt andivele!
Nu rade ca te vad!
O seara frumoasa!

Dana2dor spunea...

@ Buna Maimutza! Ma bucur ca-ti sunt de folos retetele si te invit sa ma intrebi oricand nu-ti este clara prezentarea!
O casnicie trainica si fericita iti doresc si spor la bucatarit :)

@ Nu rad, Evelina :)Nimeni nu le poate sti pe toate, asa ca daca vrei iti povestesc cum sunt andivele: ceva intre salata (mai aproape de cotoarele de la salata) si varza (cea mai tanara varza).
Mie imi plac in combinatie cu ingredientele mai greutze pentru ca sunt usor crocante si suculente si aduc o nota de fresh.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase