Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

10 ianuarie 2012

Oua umplute de Sarbatoare

Ouale umplute sunt un deliciu pentru orice masa festiva, iar asociate cu caviarul, icrele de Manciuria, ori somonul afumat sunt de-a dreptul mirobolante.

Desi cred ca oricine stie sa le prepare, desi fiecare are o reteta proprie, ori mai multe :), am sa va explic totusi cum am peparat eu umplutura.



Ingrediente: 10 oua, o lingura mustar, 5 linguri ulei de floarea soarelui, sucul de la o jumatate de lamaie, sare, si piper dupa gust.

Mod de preparare: Se fierb ouale, se racesc intr-un vas cu apa cat mai rece, se decojesc, se taie in jumatati pe lung, iar galbenusurile se aseaza intr-un bol, ori in cuva mixerului. Se adauga o lingura de mustar, mai mult ori mai putin iute, dupa cum va place, un praf de sare, apoi se adauga uleiul in fir si se mixeaza. Aici trebuie sa va spun ca eu m-am oprit dupa 5 linguri ulei de floarea soarelui (la o cantitate de 10 galbenusuri). Se adauga apoi o sucul de la o jumatate de lamaie,  piper dupa gust si se mai mixeaza putin.

Se aseaza jumatatile de ou pe platoul de servire, se umple fiecare din ele cu compozitia de galbenusuri cu ajutorul unui posh, apoi se adauga pentru un gust suplimentar si pentru o imagine covarsitoare: ceva caviar, icre de Manciuria si fasii de somon. Pentru decor puteti folosi ceva verdeata, in cazul de fata am folosit fire de marar.

In centrul platoului am asezat cu forma cilindru o salata de cruditati din morcovi, telina si mar cu hrean si maioneza light.
 
Sa aveti o seara excelenta!

4 comentarii:

Anonim spunea...

DANA draga ,nu-mi pot lua ochii de la aceste aperitive,realmente de nota10+,de fapt tot blogul...o sa am in curand o aniversare draga mie si am ales sa fac acest aperitiv pt ca este de inalta clasa,am salvat o multime de retete de la tine care urmeaza a fi incercate,felicitari,cu drag Cerasela

HOTEL AVIS spunea...

Toate sunt minunate fara cuvinte, o sa incercam si noi sa le facem pentru a le prezenta clientilor nostri va multumim pentru ideile date...http://www.avishotel.ro/

Flavia spunea...

Felicitari pentru ornat!

coco spunea...

ce bineee arataaa!!! :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase