Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

23 septembrie 2008

Pui cu sote de legume

Ai nevoie de:
o casoleta cu pulpe superioare de pui dezosate, o punga cu legume congelate, doua linguri ulei de masline, o lingura sos de soia, putina sare, putin usturoi si gata.
Cum le-am pregatit:
Am spalat bine pulpele si le-am taiat cubulete, le-am pus intr-un bol si am presarat deasupra sarea si usturoiul (am folosit usturoi granule), putina boia si am amestecat bine.
Am lasat apoi deoparte carnea pentru cateva minute.

Intre timp am pregatit o cratita in care am pus cele doua linguri ulei de masline si am rasturnat legumele din punga, asa congelate. Am acoperit cratita si am lasat la foc mic 10 minute. Am mai verificat intre timp ca sa nu se prinda.

Am mai luat o cratita teflonata si am pus-o pe foc, fara ulei, am lasat-o putin sa se incinga si apoi am rastoarnat cubuletele de pulpe de pui. Am acoperit cratita si am lasat-o cca 10 minute sa se inabuse carnea in sucul propriu. Am ridicat apoi capacul si am amestecat cu o spatula pana ce a scazut tot sosul lasat si incep sa se rumeneasca usor bucatelele de pui. Cand s-au rumenit usor, sunt gata.

Am luat o farfurie si am aseazat legumele inabusite si alaturi cubuletele de pui. Am stropit cu sos de soia si.... pofta buna!
Este o mancarica usoara si sanatoasa.

2 comentarii:

vdaiana spunea...

Am gasit reteta ta furata, copiata in intregime aici :( http://www.hotpage.ro/magazin/pui-cu-sote-de-legume.html

Dana2dor spunea...

Multumesc, Daiana!
Am vazut, de la mine a furat doua retete, atat pozele cat si textele. I-am avertizat si daca nu scot retetele cred ca ii actionez in judecata ca sa plateasca!!!! Sa fie un exemplu si pentru ceilalti!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase