Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

15 octombrie 2008

Pulpe de pui gratin cu garnitura de spanac

Ai nevoie de:
o casoleta pulpe de pui dezosate, 200g cascaval/mozzarella, sare, usturoi, mix de arome pentru pui, o punga spanac congelat (450g), o legatura ceapa verde sau o ceapa veche de marime medie, doua linguri smantana, doua lingurite faina, 2 catei mari de usturoi, zeama de la o jumatate de lamaie, un ou, doua linguri ulei de masline.

Cum le-am preparat:
Am spalat bine pulpele si le-am verificat sa nu mai aiba resturi de oase, le-am aseazat intr-un vas termorezistent, am presarat deasupra aromele si le-am introdus in cuptorul incalzit prealabil. Din cand in cand am mai luat cu lingura din sosul propriu format si le-am umezit la suprafata ca sa nu se usuce. Cand au prins o culoare galbena-aramie am aseazat deasupra felii de cascaval si le-am mai introdus in cuptor pentru cca 10 minute.

Le-am scos si le-am servit cu garnitura de spanac (congelat la punga).

Garnitura de spanac

Am pus intr-o tigaie cele doua linguri de ulei de masline si am inabusit putin ceapa apoi am rasturnat spanacul asa inghetat si am adaugat o cana de apa rece deasupra.

L-am lasat sa fiarba acoperit cca 10 minute. Am adaugat apoi putina sare si usturoiul strivit si am mai lasat a foc mic cca 10 minute. Intre timp am pregatit sosul astfel: intr-un bol mic am pus doua linguri de smantana, doua lingurite de faina si zeama de lamaie si am omogenizat bine compozitia.
Pentru ca mi-a iesit prea groasa, am mai subtiat-o putin cu doua linguri de apa, apoi am adaugat-o la spanac si am amestecat continuu ca sa nu se prinda. Am batut apoi un ou cu furculita si l-am adaugat si pe el, amestecand continuu. Am gustat si am constatat ca ii mai trebuia putina sare, asa ca am adaugat pana ce mi-a placut gustul. A iesit cremos si gustos si a mers de minune cu pulpele de pui gratinate.

La servire, in farfurie am asezat cateva cubulete de sfecla rosie de la borcan.

Au iesit foarte aspectuoase si savuroase!

4 comentarii:

Ginette spunea...

Foarte frumos blogul tau, imi place tare mult. Felicitari !!!!

Anonim spunea...

Suuuuuuuuper, mi-a iesit ca in foto (ca aspect) gustul insa a fost si mai si, saru-mana de idee (aia cu spanacul)

Anonim spunea...

imi place tareeeee mult blogul tau.
am facut si eu pulpele,doar ca la mine s-a topit prea rau cascavalul.
nici nnu se vedea ca ar avea asa ceva.
oare am pus prea subtiri feliile de cascaval?
acum incerc si spanacul.dar chiar merge cu oul batut,nu pateste nimic?
pupici MARI.

Dana2dor spunea...

Intr-adevar, eu am pus feliile de cascaval de cca 3-4 mm grosime. Insa l-am pus la sfarsit, dupa ce s-au copt pulpele si am mai lasat putin pana s-a topit usor cascavalul si a prins o culoare aramie.
Nu are ce sa pateasca spanacul daca-i pui ou, decat ca va avea un gust mai bun. Trebuie sa-l lasi insa pe foc pana ce se leaga, sa nu ramana oul crud.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase