Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

19 octombrie 2008

Meniu Party cu fitze

Asa cum v-am promis, astazi voi posta preparatele gatite pentru un "Party cu fitze" pe care l-am dat ieri. Am avut invitate cinci perechi, deci 10 persoane si cu noi 12 persoane, dar cantitatile pe care le-am postat la retete sunt pentru 10 buc. de fiecare model.

Meniul a cuprins: Platouri mix "Hors d'oeuvre", ale carui componente le voi descrie mai jos, Aperitive "Inimioare vesele", Aperitive "Inimioare indragostite", un Tort exotic si Salata de fructe. Retetele pentru fiecare dintre ele le veti gasit in paginile linkate.

Platou mix "Hors d'oeuvre"

Platoul mix a cuprins urmatoarele: hors d'oeuvre din castravete si somon fume,

hors d'oeuvre din castravete si ansoa,

cupe din ceapa rosie cu icre de Manciuria,

cosulete din salam Reinert cu rosii cherise,

andive umplute cu crema Danish blue cheese

si printre ele cate o felie de castravete cu crema Danish blue cheese si o rosie cherise.

Pe langa aceste platouri, pentru party am mai produs: aperitive "Inimioare vesele",

aperitive "Inimioare indragostite",

un Tort exotic


si o Salata de fructe

Sper sa va placa si sa va inspire pentru ocaziile voastre speciale.

7 comentarii:

LauraAdamache spunea...

Cat de bine pot arata draga Dana aperitivele tale!! Sunt de fitze fitzoase si fii sigura ca la urmatorul party iti voi imprumuta ideile daca imi permiti. Te pup si felicitari! Blogul tau este o adevarata desfatare si ador tot ce ai postat pana acum.

kris spunea...

Felicitari!

Svea spunea...

Excelent blog! Excelente fotografii! Excelente meniuri! Acum te-am descoperit şi-mi pare rău că aşa de târziu! Voi reveni periodic!

dulcik spunea...

super interesant meniul chiar ca de fite am sa incerc si eu pt masa de Craciun

Unknown spunea...

Sunt foarte fitoase meniurile, un blog excelent, pretentios,minunat

Luminitanaty spunea...

waw...si iar waw...ara super...imi place tare mult ceeea ce faci felicitari

Anonim spunea...

Foarte bine arata meniul tau fitzos.Nota 10 plus.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase