Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

02 septembrie 2009

Adevarata arta culinara

Alinea/Crucial Detail - Tokyo Taste Intro from 2061wc on Vimeo.

Ce parere aveti?

5 comentarii:

Oana spunea...

Omg....Foarte tare!

lauralaurentiu spunea...

Danuta, te-am premiat!

Loredana spunea...

acolo e si mult spectacol. din cate am vazut pe blogul tau nici tie nu ar trebui sa ityi fie rusine la cat de aspectuos gatesti. sunt sigura ca e si gustos.

Dana2dor spunea...

@ La fel am exclamat si eu, Oana :) Nu cred ca as dori sa ma hranesc cu asemenea bucate, dar m-a impresionat rafinamentul modului de prezentare...

@ Uraaa! Laura, multumesc de premiu!!!

@ Asa este, Loredana!
Sigur ca nu mi-e rusine, pentru ca tot ce am postat pe blog a fost apreciat in primul rand de cei dragi carora le-am gatit :) dar m-a impresionat spectacolul japonezilor pentru ca si mie imi place sa fac spectacol, la scara mai mica, ce-i drept :):)

Jack T spunea...

Hallo Dana,

este intradevär un Show de extra klasse Bucätäria Molecular.
Artä culinarä este numai atita cit si Vituositate are Bucätarul.Dacä vezi si la Japoneji cum lucreazä ei la o Tepanyaki Placä
zici cä visualizezei un Campionat Mondial de virtuositate.
Cum scrii Tu , de väzut este fein da nu neapärat de mincat. Um Menü care se prezintä aicia costä intre 600 si 1000 de Euro.
Este foarte scumpä pregätirea si Equipamentul.
Dupä ce ai mincat un Meniu din ästa nu te gindesti decit la una, unde gäsesc repede citi Mici cu Pine ca sä imi astimpär Foamea.
M-a fascinat si pe mine Molecular , am invätat multe Technici si am cheltuit citeva mii de Euro pentru asta. La urmä am zis cä nu este pentru mine.
Ce imi trebuie mie sä injectez in Carnea mea Sous Vides Transglutaminasen ca sä arate bine sau ce imi trebuie mie sä bag in Garnituri Xantan , Citrate , Alginate si Glutamate.
Mincarea puristic pregätitä a fost si o sä räminä ceva adevarat bun.Restul este numai Modä.Asta este numai Pärerea mea.....

Numai bine doreste Jacob

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase