Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

05 octombrie 2010

Salata cu quinoa, legume crude si portocale


Multumesc pe aceasta cale echipei "Ce se intampla doctore?" pentru invitatia de a participa la emisiune cu doua retete avand ca ingredient principal quinoa.

Pentru cei care nu au reusit sa prinda emisiunea:




Una dintre retetele pregatite pentru emisiune este aceasta salata de quinoa cu legume si portocale, sanatoasa, gustoasa si satioasa. A doua reteta, pe care o voi publica ulterior, a fost o Budinca de quinoa cu cranberries.

Ingrediente pentru 2 portii:

150g quinoa, un ardei gras rosu, un ardei gras portocaliu, un morcov, o bucata de telina, o portocala, sare, piper, cateva fire de menta.
pentru dresing: 2 linguri mustar, 2 linguri ulei de masline, suc de lamaie si sare dupa gust.

Cum se procedeaza:

Se spala bine boabele de quinoa, in multe ape, pana ce apa ramane curata, apoi se lasa la inmuiat in apa rece cca 30 de minute, dupa care se pun la fiert in 500ml apa si se lasa pana ce boabele s-au umflat si au absorbit toata apa.

Intre timp se spala ardeii si se taie fidelute, morcovul si telina se razuiesc mare, iar portocala se decojeste si se taie felii.

Pentru dresing, se iau doua linguri de mustar si se freaca cu doua linguri de ulei de masline, apoi se adauga suc de lamaie, sare si eventual, piper, dupa gust.

Intr-un vas incapator se aseaza boabele de quinoa fierte, ardeii taiati fideluta, morcovul si telina razuite si feliile de portocale taiate in bucatele mai mici, apoi se amesteca usor toate ingredientele.

Se aseaza portionat in castronasele de servire, se pune deasupra dresingul si se orneaza cu felii de portocale si frunze de menta.


Arata bine, nu-i asa? Iar gustul si efectul benefic asupra organismului sunt pe masura.
Pofta buna si "Iubiti sanatatea ca-i mai buna decat toate!", cum bine zice Oana Cuzino.

7 comentarii:

Doina Varga spunea...

Am vazut azi dimineata emisiunea. M-am bucurat mult ca te-am vazut. Mi-ai facut un cadou frumos de ziua mea. Sigur voi incerca reteta cu quinoa. Mi-a placut. Te pup.

sara & Miki spunea...

Dana te-am vazut in direct de dimineata, dar ma bucur ca ai postat si video-ul ca sa te reevad. Ai fost minunata, parca ai fi cochetat de cand lumea cu camerele de luat vederi. Felicitari si te sarut.

Dana2dor spunea...

La Multi Ani, Doinitza, draga !!!!
Ma bucur tare daca aparitia mea la tv o consideri cadou:) Mi-ar placea sa-ti ofer un castronel cu salata, ori o cupa de budinca:) si sa-ti urez tot binele din lume!
Multumesc de apreciere, te pup si-ti doresc petrecere frumoasa!

Dana2dor spunea...

Esti tare draguta, Sara, dar sa stii ca am avut ceva emotii, iar tracul si-a spus la un moment dat cuvantul.
Multumesc, oricum pentru apreciere si te sarut si eu cu drag!

Momo spunea...

felicitari,dana,eu eram la serviciu,nu te-am putut vedea in direct,chiar imi pare rau!reteta ta cu quinoa e superba!imi place mult quinoa,pacat ca aici o gasesc mai rar.la cit mai multe emisiuni si retete minunate,numai bine!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Alison!
Chiar sa incerci reteta ca e tare buna si mai ales sanatoasa.
Am completat postul cu filmuletul si il poti gasi si pe site-ul ProTV la stirile de azi dimineata.
Inca o data multumesc pentru gandurile bune.
Te pup si iti doresc o seara frumoasa.

Anonim spunea...

foarte buna reteta! de obicei gatesc retele de pe http:/retete-dietetice.net, dar o sa mai schimb sursa:)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase