Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

13 aprilie 2009

Pasca cu ciocolata


Sursa retetei: revista Practic in bucatarie

Ca un preambul la masa de Paste, am executat aceasta pasca cu ciocolata, pe post de desert pentru o duminica de Florii in familie.
Si cum lucrurile bune atrag dupa sine alte lucruri bune, din aluatul de cozonac preparat pentru pasca a iesit si un Cozonac Rosenkrantz, o nebunie de cozonac preparat dupa reteta Gabrielei Cara, pe care o felicit pentru retetele delicioase, pentru gustul rafinat in a le alege si talentul deosebit in a le prepara si prezenta.

Ei, dar acum va voi prezenta reteta pentru Pasca mea cu ciocolata, urmand sa revin si cu cea pentru Cozonacul Rosenkrantz.

Ce am folosit:
300g aluat de cozonac (reteta aici)
150g cacao, 12 linguri zahar, 3 linguri lapte, 1 esenta de rom (eu am folosit coniac, pentru ca sotului meu nu-i place romul), 1 lamaie, 11 galbenusuri, 1 ou, 2-3 linguri smantana groasa, 1 pachet margarina, 2 linguri pesmet.

Cum am procedat:
Am amestecat cacaua cu zaharul si laptele si am fiert la bain-marie, amestecand continuu, pana s-a ingrosat.
Am luat de pe foc craticioara si am pus-o intr-un vas cu cuburi de gheata pentru a grabi racirea, amestecand continuu.
Am adaugat apoi galbenusurile si un ou intreg, incorporandu-le pe rand, apoi margarina si apoi smantana. La urma am adaugat si aromele (rom/coniac, coaja rasa de la o lamaie, vanilie).

Am tapetat o tava rotunda cu hartie de copt, am asezat aluatul de cozonac si l-am intepat cu furculita din loc in loc, am presarat pesmetul si am adaugat apoi compozitia de ciocolata.
Am introdus tava in cuptorul preincalzit si am lasat sa se coaca cca 45 de minute. Se face, eventual, proba cu paiul.
Se scoate pasca din forma dupa ce s-a racit.


Pentru ornat, am folosit ciocolata alba rasa pe care am asezat-o in centru sub forma de cuib cu 4 ousoare de ciocolata, asa cum se vede in imagini.


... si aici o feliuta pentru voi:

Pofta buna!

12 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Foarte frumos ti-a iesit ! Felicitari !

Mary spunea...

Fantastico !

Dana2dor spunea...

Multumesc Ala, a iesit si foaaaarte gustoasa :)

Dana2dor spunea...

Grazie Mary e Buona Pasqua!

Daniela Addario spunea...

Vreau si eu o feliuta ciocolatoasa plus un out tot de cioco... A iesit foarte frumoasa si cred ca gustul e pe masura.
Aaa, sa nu uit... ai o leapsa draguta, care te asteapta la mine.
Pupici !

mihaela spirea spunea...

la cum arata rezultatul final ... nici nu vreau sa ma gandesc la gust
yumiii

Dana2dor spunea...

Danielutzaaa, ai de la mine cea mai ciocolatoasa felie cu out cu tot :)
Multumesc de Leapsa, acu' ma duc s-o iau!
Pup si Sarbatori Pascale pline de pace si dragoste!

Dana2dor spunea...

Mihaela, bine ai venit pe la mine!
A iesit intr-adevar gustoasa tare :)

Gabriela Cara spunea...

Danaaa! Brava! Super pasca cu cioco, cred ca asa ar papa si piticii mei.
Te pup si va doresc un Paste fericit!

Dana2dor spunea...

Servus Gabiii!
Sa le faci piticilor pasca asta, ca e delicioasa!
Pup si Sarbatori pascale in pace si bunastare!

Can't boil an egg spunea...

Ce idee gustoasa pentru masa de Pasti! De curand am descoperit blogul si mi-ar placea sa facem schimb de link-uri pentru blogroll, sper ca v-ar placea! Pupici,
Diana

catkitchen spunea...

cred ca a fost delicioasa aceasta pasca !!!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase