Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

06 aprilie 2010

Meniul meu de Paste - 2010



Hristos a Inviat!

Dragii si dragele mele, stiu ca sunteti nerabdatori/toare sa aflati Meniul meu de Paste si in mod special aperitivele pregatite pentru aceasta ocazie. Ce pot sa va spun este ca nu am sa va dezamagesc, numai sa mai aveti putintica rabdare sa pregatesc textele.
Ca sa va faceti totusi o imagine, va divulg acum preparatele din meniu.
Iata, deci, ce am pregatit pentru masa de Paste:

Aperitive:
Salata din creier de miel si de vitel

Salata din piept de curcan


Drob din maruntaie de miel


Verrine cu somon afumat (aperitive la pahar)
Gandacei din rosii umplute cu branza - din nou :)
Si, bineinteles, oua rosii... de fapt colorate...



Feluri principale:
Ciorbita Roadele Primaverii 2 - cu ceva modificari fata de varianta 1


Sarmalute in foi de stevie


Pulpa de curcan cu sos rosu si garnitura de spanac

Deserturi:
Doi cozonaci 2 in 1 - cu mac si nuca cu cacao


Un cozonacel (colacel) cu nuca si stafide


Un cozonac cu rahat - special pentru nora-mea


Mini-pascute individuale - reteta traditionala


Figurine din aluat de cozonac: porumbite si iepurasi



Cafe frappe
Inghetata asortata: cu ciocolata, cu vanilie si caramel si cu fructe de padure.

Ei, si cam atat va divulg acum, pentru ca mai am cateva surprize dragute pentru voi pe care le voi posta peste cateva zile :)

Sper sa reusesc azi-maine sa pregatesc textele pentru preparatele deja divulgate si sa le postez :)

Pana atunci, sa va fie de bine si spor in tot ce faceti!!!

5 comentarii:

furnicuta boscodina spunea...

asteptam cu sufletul la gura si pofta nepusa in cui, se opune , retetele, meniul suna delicios:)

mirela spunea...

felicitari!!!!dar ati muncit,nu gluma.

Dana2dor spunea...

Din pacate, draga Boscodino, abia in week-end cred ca voi apuca sa le postez :(

Dana2dor spunea...

Ei, Mirela, am mai avut si ajutoare si nu le-am facut pe toate intr-o zi, dar da, a fost ceva de lucru...
mai ales la cules verziturile (spanacul si cele pentru ciorbitza)... pentru ca la cozonac s-a lucrat cu masina de paine... iar salatele... sunt o placere sa le faci, mai gusti cate un pic in timpul productiei... si pana sunt gata, te-ai saturat deja :)

gaby's blog spunea...

foarte frumos!
Am si eu un premiu si o provocare pt tine!
Te astept !
Sa ai un sfarsit de saptamana minunat!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase