Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

12 martie 2010

Salata de fructe... pe bat


Un alt fel de a servi fructele...

Daca vreti sa va impresionati familia sau prietenii, ori doar sa va rasfatati putin, alegeti acest mod de a consuma fructele. Jocul de culori si armonia gusturilor este rezultatul imaginatiei voastre. Alegeti fructele cele mai iubite de voi, ori doar pe cele ce le aveti in frigider si dati frau liber imaginatiei.


Puteti adauga putina frisca sau putin sos de ciocolata, ori le puteti consumati asa, simple.


Orice varianta ati alege, va asigur ca este un desert delicios si reconfortant.
Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana excelent!

12 comentarii:

maria mihalache spunea...

Bun si frumos.
O zi buna!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Superb...aşa ceva am văzut
acum trei ani în Elveţia la nunta
fiului meu,se serveşte cu şampanie
în pahare cilindrice,este un deliciu...
Un weekend excelent!
O primăvara frumoasă îţi doresc!

Andreuta spunea...

Pot sa va intreb cu ce aparat fotografiati preparatele? Imi plac la nebunie pozele, dar si retetele sunt minunate.

Momo spunea...

un week-end placut si tie ,dana, ,multumesc de vizita!"frigaruile"cu fructe sunt delicioase si stropul ala de ciocolata pe ele...yummy tare!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Maria! O zi excelenta si tie:)

Dana2dor spunea...

Interesant... cu sampanie, Elena. Voi incerca si eu:)
Un week-end minunat si o primavara insorita iti doresc si eu!

Dana2dor spunea...

Andreuta, draga mea, am mai multe aparate si mai multe obiective, am un picutz de scoala (foto) si ceva experienta profesionala in domeniu, in rest, un strop de talent si mai multa pasiune... cam atat.
Ultimele poze le-am facut cu un Canon 5D Mark II, cu un obiectiv de 100mm cu F:2,8.
Ma bucur ca-ti plac pozele si retele mele, asa ca te mai astept pe la mine:)

Dana2dor spunea...

Puuup, Alison!
O duminica frumoasa si tie!!!

Ema, Brasov spunea...

Pozele astea... parca au si gust.
Felicitari!
Ema, Brasov

Dana2dor spunea...

Multumesc, Ema:):)

Anonim spunea...

Salutare,

Arata foarte bine.
Deja nu mai pot de pofta si am rasfoit numai cateva retete.

Eu le torn gelatina deasupra (tin de bat cu o mana, iar cu o lungurita torn pe frigaruie, care sta la verticala), astfel nu se mai oxideaza, iar culoarea ramane frumoasa mai multe ore. :)

Te voi adauga in blogroll, asa imi va fi mai usor sa te vizitez.

Pe curand,

Miana

vdaiana spunea...

Ce idee grozava!
Esti o minunata sursa de inspiratie pentru mine! Multumesc!
Pe blogul meu te asteapta un mic premiu de Florii.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase