Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

04 iunie 2009

Clatite Good morning


Tot in seria de clatite preparate in we trecut sunt si acestea care merg foooarte bine consumate la micul dejun.

Ce am folosit:

Pentru 6 clatite:
2 oua, 150ml lapte,30g unt, 200g faina, 50g telemea rasa, cateva fire tocate de marar.

Pentru umplutura:
200g ciuperci feliate inabusite in doua linguri de ulei de masline si doua fire de ceapa verde tocata, doua oua fierte tare decojite si feliate, 20 masline fara samburi taiate jumatati, 200g sunca taiata cubulete, 200g telemea rasa, 6 linguri smantana sau iaurt.

Clatitele le-am preparat astfel:
Am pus la incalzit laptele cu untul pana s-a topit, fara sa dea in clocot, apoi l-am lasat la racit. Am batut cele doua, apoi am adaugat faina si laptele in fir pana la incorporare completa, am adaugat branza telemea rasa si mararul tocat.
Am copt clatitele pe ambele parti in tigaia teflonata si le-am asezat una peste alta ca sa-si pastreze temperatura.

Am pregatit umplutura astfel:
Am inabusit ciupercutele taiate impreuna cu firul de ceapa tocat in doua linguri ulei de masline, am adaugat sare, piper, apoi le-am lasat la racit.
Am fiert doua oua tari, le-am decojit si le-am feliat.
Am ras telemeaua, am taiat maslinele jumatati si am pregatit borcanul cu smantana.

Apoi am trecut la umplut astfel:
Am uns mijlocul fiecarei clatite cu o lingura de smantana, am asezat pe o jumatate de clatita ciupercutele inabusite, apoi sunca taiata, maslinele, felii de oua si o lingura de telemea rasa, apoi am acoperit cu cealalta jumatate de clatita, pe fiecare in parte,


apoi le-am asezat in tava tapetata cu unt si hartie de copt asa cum se vede in imaginea alaturata.

Le-am introdus in cuptorul preincalzit pentru 15 minute, apoi le-am scos, le-am asezat pe farfurii, le-am ornat cu ketchup, am presarat oregano si.... pofta buna!


Aici un detaliu:


Si o sectiune:


Cred ca v-am facut pofta?!

15 comentarii:

Momo spunea...

si asa poti incepe o zi minunata!ma refer la degustarea clatitelor tale,dana,arata tare ademenitor!

Unknown spunea...

Cate minunatii mai faci tu Dana! Arata minunat!Gustul nici nu vreau sa mi-l imaginez caci totusi e dimineata si inca nu am mancat:) Te astept cu 2 premii la mine pe blog. Multi multi pupici!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Alison!
Sa stii ca sotul meu ar vrea sa i le fac zilnic, asa de mult ii plac!

Dana2dor spunea...

Iulia, draga mea, multumesc de premii :):)
Fug sa le ridic si sa vad ce-ai mai pregatit bun!
Pup si zi faina sa ai!

Ginette spunea...

Dana sunt excelente clatitele tale. Sunt total de acord cu sotul tau si eu as manca zilnic. Te pup !

CamiWitt spunea...

Da chiar ca mi-ai facut o pofta bestiala,te pupacesc pt. aceasta idee minunata. O zi buna Cami

Mary spunea...

Mmmmmm delicious!

MihaeRa spunea...

Imi ploua-n gura:)....

Dana2dor spunea...

Asa e Ginette, sunt bune, bune, dar macar umplutura as mai schimba-o din cand in cand :) Dar el, nu si nu! Sa-i las clatitele in pace si sa nu le "stric" reteta :):)

Dana2dor spunea...

Te pupacesc si eu, Cami!
Sa stii ca nu sunt deloc greu de facut!
O seara exclenta iti doresc!

Dana2dor spunea...

Hello, Mary!
Thanks for visiting!

Dana2dor spunea...

Miha, draga mea, te poftesc la o clatita :):)

Miha spunea...

Mai sunt?Ca vin si eu! :))

Ginette spunea...

Imi place ca e conservator :-)))

sab spunea...

mori mancand ! o sa incerc m-ati facut curioasa

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase