Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

12 mai 2010

Pascute individuale - reteta traditionala


Nu prea sunt de sezon, pentru ca Sarbatorile Pascale au trecut de mult, dar am ramas datoare cu cateva retete si cum am putintel timp, mai postez cate una... Asa ca astazi va prezint Pascutele individuale din Meniul meu de Paste 2010, care impreuna cu Figurinele din aluat de cozonac: porumbite si iepurasi si cateva oua vopsite au format pachetele pe care le-am daruit celor dragi pe care i-am vizitat in acea perioada. Surpriza dulce a produs mare bucurie atat celor mici cat si celor mari.

Iata si reteta:

Ce am folosit:
pentru aluat: 500g faina, 25g drojdie, 125g zahar, 250ml lapte, 100g grasime (unt topit si ulei de fl.soarelui), 5 galbenusuri, un praf de sare, arome: vanilie, coaja de lamaie si de portocala razuite.
pentru umplutura: 400g branza proaspata de vaci, 4 linguri de zahar, 2 linguri faina, 1 lingura gris, 3 oua, o mana stafide, zahar vanilinat, coaja de lamaie si portocala.

Cum am procedat:
Aluatul l-am pregatit la masina de paine, iar pasii sunt descrisi aici.
Din acest aluat am pregatit 6 mini-pascute, patru porumbite si doi iepurasi.

Pentru pascute, am pregatit aceste vasute pe care le-am tapetat cu hartie de copt, pentru ca nu stiam cum se va comporta aluatul de cozonac in astfel de forme.

Am pus mai intai un cerc de aluat in interiorul vasutelor, deasupra am asezat un cerc din aluat impletit in trei, pe langa marginea vasului, apoi am lasat sa mai creasca aluatul in vasute cca 30 de minute. Am asezat apoi in centru amestecul de branza iar deasupra am format o cruce din doua snururi din aluat. Am uns cu galbenus amestecat cu o lingura de smantana si am introdus vasutele in cuptor, in bain marie, pentru cca 30 de minute. Se verifica cu scobitoarea daca sunt coapte si se scot apoi din cuptor.


Au iesit delicioase!
Am apucat sa gustam dintr-una, pentru ca cinci dintre ele au plecat (impreuna cu oua vopsite, porumbite si iepurasi din aluat de cozonaci) pe la rudele si prietenii pe care i-am vizitat de Paste.

Pofta bunicica si o zi superba sa aveti!!!

11 comentarii:

David Octavian spunea...

Ba cum sa nu fie de sezon?Chiar maine este Inaltarea Domnului si,daca tot facem oua rosii,de ce sa nu facem si pascute.Arata foarte bine.

Momo spunea...

foarte frumusele pascutele tale!dar ai forme ramekin,eu nu detin nici una,macar...

maria mihalache spunea...

Ce idee grozava cu aceste mini-pascute............chiar imi plac.
O zi buna!

denisia spunea...

Felicitari! Arata super!

Mariana spunea...

O Dana!arata tare apetisante,defapt tot ce faci tu!
Te imbratisez cu drag!

Dana2dor spunea...

Am nimerit-o :)David Octavian!!!

Dana2dor spunea...

Da, Alsion, am de mult formele, dar nu apucat sa le folosesc prea mult. Si am cateva retete potrivie pentru ele pe care inca nu le-am incercat :(

Dana2dor spunea...

Ma bucur ca iti plac, Maria :)
Este o idee buna mai ales cand vrei sa daruiesti/sa imparti pascutele...
O seara buna!!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Denisia :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Mariana :)
Te imbratisez si eu cu drag!!!

Mariana spunea...

Draga mea:a mai ramas o feliuta mica,mica?

Multumesc tare mult pentru sfaturi, si te rog s-o faci ori de cite ori crezi ca trebuie,asta conteaza mult de tot penttru mine!esti o scumpa!
Inca o data MULTUMESC!
Te imbratisez si o dupa amiaza placuta!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase