Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

05 septembrie 2009

Tiramisu la pahar


Cel mai rapid, racoros si gustos desert!!!!

Pentru patru portii am folosit:
8 buc. piscoturi - cumparate de la Cofetaria Ana;
2 plicuri Crema tiramisu de la dr.Oetker;
500ml lapte;
doua cescute cafea indulcita putin si "botezata" cu coniac;
pudra cacao si bombonele pentru decor.

Cum am procedat:
am pregatit crema conform instructiunilor de pe plic;
am preparat cafeaua (la filtru), am indulcit-o (cat va place sa iasa de dulce prajiturica) si am adaugat doua linguri de coniac;
am pregatit paharele, apoi am rupt si am asezat cate un piscot in fiecare pahar, am adaugat cca 3 linguri cafea peste fiecare, apoi am asezat cu lingura crema deasupra; am mai asezat cate un piscot sfaramat nu foarte tare, l-am insiropat cu 2-3 linguri cafea si am asezat din nou crema peste el; daca folositi pahare mai inalte puteti repeta urmarind ca ultimul strat sa fie de crema; am presarat cu cacao si cateva bombonele asortate,


apoi le-am introdus in frigider....


Recomand sa le consumati dupa ce au stat in frigi cel putin 4-5 ore, pentru ca aromele sa se intrepatrunda si sa fie suficient de reci.

Sunt un deliciu si foarte usor si rapid de preparat.

9 comentarii:

Mariana spunea...

Un desert ,gustos si aratos!Am sa urmez si eu!!!

Momo spunea...

deosebita postarea ta!totul,continut ,forma...felicitari!

Dana2dor spunea...

@ Incearca reteta, Mariana, si n-ai sa regreti! O seara faina sa ai!

@ Multumesc, Alison! Pupici si o seara excelenta!

Edith spunea...

Dana, arata superb si asta si diplomatul la pahar! :)

Dana2dor spunea...

... si usor de facut, Edith, atunci cand n-ai chef de petrecut prea mult prin bucatarie :)

Anonim spunea...

e foarte gustos! eu am mancat la un restaurant si am zis sa dau o cautare pe google. multumesc!

Ioana V. spunea...

arata minunat!
Te-am trecut in listuta mea de blogroll, ca sa te pot urmari mai usor.Daca iti face placere, viziteaza si blogul meu.

Anonim spunea...

cate pahare v-au iesit din aceste ingrediente?..eu vreau sa fac cam 30 de paharute pt aniversarea sotului...va multumesc

Dana2dor spunea...

Asa cum am scris in titlu la ingrediente, am facut patru portii, adica patru pahare. Capacitatea unui pahar este de 200ml. Mult succes si petrecere frumoasa la ziua sotului.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase