Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

14 octombrie 2009

Negresa cu ciocolata, cocos si zucchini


Dupa ce am dat o raita prin blogurile preferate, am gasit aceasta reteta deosebita de Coconut Chocolate Zucchini Bread pe blogul Barbarei Bakes, care mi-a dezghetat instant apetitul pentru culinarit.
Asa ca am adunat toate cele necesare si am purces iute la prepararea ei. Numai ca - avand in vedere ca urmeaza sa le facem o vizita copiilor - am dublat cantitatile, iar ceea ce a rezultat a incaput intr-o intr-o tava de 30x22 cm si una de 20x20cm.

Iata ce am folosit:

4 cani faina
1 lingurita rasa sare
3 lingurite bicarbonat de sodiu
12 linguri pudra cacao neindulcita
o cescuta ulei (eu am folosit de floarea soarelui)
2 cani zahar tos
1/2 cana zahar brun
6 oua
4 pliculete zahar vanilinat
1 cana smantana acrisoara
5-6 buc.dovlecel ras (zucchini)
1 cana cipsuri de ciocolata
1 cana fulgi de nuca de cocos

Pentru toping: fulgi de nuca de cocos si chipsuri de ciocolata

Cum am procedat:

Am pregatit mai intai tavile, pe care le-am uns si le-am tapetat cu hartie de copt.

Am combinat mai intai componentele solide: faina, sarea, bicarbonatul de sodiu, pudra de cacao si le-am amestecat pana la omogenizare.

Am batut apoi oualele intregi cu uleiul, zaharul tos, zaharul brun si vanilia, apoi am adaugat dovlecelul ras si stors de zeama, nuca de cocos si chipsurile de ciocolata.

Am amestecat cele doua compozitii pana la omogenizare si am asezat compozitia in tavi. Am presarat apoi peste coca nuca de cocos si chipsuri de ciocolata - eu am uitat sa presar
si chipsurile.... iar dupa ce s-au copt ma gandeam sa le mai adaug o glazura, ceva, insa sotul meu a zis ca sunt foaaarte bune asa si sa nu le mai fac nimic, iar eu m-am conformat, din comoditate.

Insa cred ca era si mai buna cu chipsuri, asa ca va sfatuiesc sa nu le uitati :)

Si iata-le gata coapte, bune-bune... Multumesc Barbarei pentru reteta. Sigur o voi reface curand.
O seara excelenta si spor la culinarit!!!

9 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Doamna Dana,

Combinatii cu Zucchini am fäcut si eu si eu , Cocos este o treabä de Gust... Mie imi place la altii nu.
In orice Caz präjitura a iesit foarte frumoasä si presentatia nu mai vorbimmCompliment

Salutäri Jacob

Anonim spunea...

Este interesanta combinatia:) Te rog insa sa spui exact cat ulei, chestia cu cescuta este tare aiurea, feicare are alta ceasca :))) marimi diferite. Merci, pupici XXXX

Dana2dor spunea...

@ Hello Jacob,

Pentru mine a fost prima incercare, dar cred ca voi mai face pentru ca tare mi-a placut :)
Multumesc pentru apreciere!

Ganduri bune si o seara frumoasa iti doresc!

Dana2dor spunea...

@ Draga Anonim, ai dreptate!
Dar asa am preluat si eu reteta :)
Am masurat totusi pentru tine si mi-au incaput in cescuta pe care am folosit-o 10 linguri de ulei. Sper sa te ajute informatia si sa-ti iasa prajitura :)
O seara buna!

Jack T spunea...

Hallo Doamna Dana,

acuma mi-am amintit de incä o rarä Combinatie care are Gust minunat.
Schoko-varzä acrä Präjiturä.

Dacä ai interesse , mä apuc sä traduc.

Salutäri Jacob

Dana2dor spunea...

Hello Jacob,

Fooooarte interesant!!! Sigur ca as vrea sa incerc :) daca ai putea sa ne traduci reteta ti-as fi tare recunoscatoare!!
... Apropos, daca nu te superi, te-as ruga sa-mi spui simplu Dana...

Ganduri bune si o zi minunata sa ai!
Dana

Jack T spunea...

Varză acră - Tort de ciocolata

Ingrediente:
Pentru aluat:
125 g margarină, moale
250 Zahăr
3 Ouä
1 pachet de zahăr de vanilie
250 de grame de făină, de tip 405
1 packet de praf de copt
2 virfuri de sare
250 ml de cafea rece
110 g de praf de cacao,
100 g ciocolatä tocatä
250 g varza murata
Pentru glazură:
100 de grame de ciocolata, amăruie
60 g margarină
3 picături de rom aromă
60 g smântână


Varza se pune in Apä si se lasä cel putin 6 ore . Dupä aceia spalä Varza in citeva Ape si stoarce.Apoi taie foarte fin varza.
Din restul Ingrediente prgäteste un Aluat ( Ciocolata la sfirsit de tot cu varza) se bagä varza si Cioco in Aluat si se pune intro Formä de Tortä de 26 diametru. Se coace cam 40 Min. la 170 Grade.Fä Proba cu Bät si dacä mai trebuie coace incä un pic.
Glasura se face din Ingrediente la Mod klasik si se toarnä peste. Präjitura asta trebuie sä tragä cam cel puti douä Zile si apoi e bunä.


Hallo Dana,

scuze te rog cum formulez da mie imi lipsesc in Romänä toti Termenii de Bucätärie ( cu 9 Ani am plecat din Rominia si noi nu am vorbit Rominä) si nu mä pot exprima. da cred cä se intelege.

Salutäri Jacob

Dana2dor spunea...

Hello Jacob,

Multumesc tare pentru reteta. O voi incerca si iti voi povesti impresii!!

Nu trebuie sa te scuzi, se intelege perfect tot ce spui. Modul cum te exprimi este chiar dragut :)

O dupa-amiaza excelenta!

Cu prietenie,
Dana

Pica Flori spunea...

Ciudata combinatie...Dar ce rezultat!! Foarte bine arata! Iti vine sa mananci ecranul :)) Tot ce faci tu aici arata extraordinar! ma bucur ca te-am descoperit! Te-am trecut si la blogroll sa te pot urmari.
Numai bine iti doresc!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase