Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

24 noiembrie 2008

Tortulet din gauffre cu crema de vanilie


Am plecat de la ideea ca vreau sa fac un dulce simplu, si ce poate fi mai simplu decat niste gauffre, pe care m-am gandit sa le prepar dupa o reteta a Laurei, care la randul ei a preluat-o de la Mihaela, gauffre cu mere si scortisoara.

Numai ca... nora-mea zise: dar stii ce bune sunt cu crema de vanilie?
Eu zic: nu, pentru ca n-am mancat niciodata.

Asa ca, iata ce a iesit dupa ce m-am lasat influentata de NORA!




Si acum, reteta!

Pentru gauffre avem nevoie de:
- 150g unt
- 150g zahar
- 4oua
- 200g faina
- 50g amidon
- 3-4 mere
- 4 linguri lapte
- 1/2 plic praf de copt
- 1 plic zahar vanilinat
- scortisoara dupa gust

Cum se prepara gauffrele:
Se amesteca toate ingredientele si apoi se adauga merele razuite cu tot cu zeama, vanilia si scortisoara dupa gust.
Se lasa cca 30 minute sa se aseze compozitia apoi se coc in aparat.

Pentru crema de vanilie avem nevoie de:
2 plicuri Crema pentru tarte cu fructe (cu gust de vanilie) de la Dr. Oetker si 500 ml lapte rece.

Cum se prepara crema: conform instructiunilor de pe plic

Asamblarea:
Se aseaza o foaie de gauffre (bine racorita) pe o farfurie, apoi un strat de crema, iarasi o foaie de gauffre, apoi un strat de crema.
Eu am pus doar trei foi, intrucat restul de foi coapte s-au consumat pana sa montez tortuletul.

Am terminat asamblarea tortuletului cu o foaie de gauffre, pe care am decorat-o (cum se vede in imagine) cu un sirop de cirese amare pe care il aveam in camara.


Degeaba v-as povesti cat de bune au fost! Ca sa ma credeti, trebuie sa incercati si voi :)

8 comentarii:

mihaela spunea...

de fapt e o reteta de a mea pe care ma bucur ca si tu si laura ati incercat-o.iar sub forma de tortulet cu crema de vanilie cred ca e o NEBUNIE!
trebuie neaparat sa o testez si eu.

o saptamana minunata!
te-am pupat!

Teo spunea...

CE bine arata tot! De fapt, blogul in sine m-a impresionat f tare si de poze ce sa mai zic, arta curata :)

Am aflat de blogul tau de la festivalul blogurilor gustoase si vroiam sa te invit, daca iti face placere, sa participi la concursul pe care l-am organizat pe blogul meu, poate asa ne cunoastem mai bine, noi toate gospodinele de pe net.

O seara simpatica sa ai, TEo

Anonim spunea...

Draga Mihaela, am corectat eroarea :) si am specificat la inceputul postului ca Laura a preluat de la tine reteta.

Tortuletul a fost intr-adevar delicios, asa cum l-am preparat eu, cu crema de vanilie si sirop de cirese amare :)
Iti recomand sa incerci reteta.

Te pup si iti doresc si eu o saptamana excelenta :)

Anonim spunea...

Multumesc de vizita, Teo :)

Referitor la concurs, multumesc de invitatie, insa nu e targetul meu.

Totusi, iti urez mult succes tie si tuturor gospodinelor de pe net care se vor implica in acest proiect.

O seara excelenta!

Laura spunea...

Arata deliciosssssssss!!! :P
...si de gustos nici nu se mai pune problema, caci tot ce detine "amprenta" ta culinara nu poate fi decat delicios!!! :)

Eu waffe sub forma asta n-am mai ajuns sa fac, pentru ca am pe cineva mic si nazdravan pe langa mine care mereu imi saboteaza creatiile, hi,hi,hi...
Te pupaaaam!!!

Anonim spunea...

Multumesc Laura, dar sa stii ca si eu am unul nu chiar mic, dar nazdravan, care imi fura din ingrediente in timp ce prepar :)

Si eu va pup, pe amandoi :)

Miha spunea...

E nebunie ce-a putut sa iasa acolo din combinatia soacra si nora! :))

Petite Foury spunea...

Wow, ce bine arata! Iar blogul este nemaipomenit! Felicitri!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase