Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

27 august 2009

Prajitura "Big Magura"


Dragele mele, acum cand am prins ceva distanta fata de perioada cumplita a mutatului, pot sa va povestesc, detasata fiind, despre prajitura aceasta pe care am preparat-o la rece, intre doua bucatarii (una in demontare si alta in montare), printre cutii si saci cu carti, haine si mai stiu eu ce....

De ce am numit-o Big Magura? Pentru ca sotul meu adora acea prajiturica mica ce se gaseste prin supermarketuri si pe care nu uita sa o adauge in cos la finalul cumparaturilor.
Si pentru ca tortuletul a fost perfect pe gustul lui si foarte asemanator acelei prajiturici, el a numit-o asa: Big Magura.

Iata ce am folosit:
un pachet foi prajitura de vanilie Pion (luat intr-o doara din supermarket), doua plicuri crema pentru prajituri cu gust de ciocolata de la Dr.Oetker (aflate pe stoc in dulapiorul meu), 500 ml lapte, bombonele de ciocolata pentru decor.

De preparat, ce sa va spun?
Cred ca in 15 minute a fost gata prajitura :)
Crema am mixat-o cu lapte rece cum scrie pe plic, am asamblat tortuletul, am "aruncat" deasupra niste bombonele pe care le aveam in "dulapior" si gata.
Am mai tinut-o la frigi vreo juma' de ora, apoi i-am prezentat-o "cu fala" sotului care dupa prima inghititura a si denumit-o "Big Magura", deci era de bine :) i-a placut :)

.... Eu as fi numit-o prajitura de criza de timp, de spatiu, de chef...

Esential este insa faptul ca si in astfel de situatii poti face ceva special pentru cine ti-e drag, iar daca-i esti la randu-ti draga, te va coplesi cu aprecieri si multumiri :)


Feliile nu le-am mai pozat, pentru ca ne-am luat cu vorba si gustatul si am uitat pur si simplu de poze...

Ramaneti va rog pe faza, pentru ca voi reveni cu noi aventuri culinare din perioada mutatului...

3 comentarii:

Barbara Bakes spunea...

You know something is really delicious when you forget to take a picture of the slice!

Dana2dor spunea...

Even so, Barbara! No we did not realize when it was over!
I tried to leave you a message of appreciation for your preparations in your blog, but did not work. Maybe try an email address?

LF spunea...

excelenta! ce e cu "ciucalata" e buuuun! si rapida si delicioasa.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase