Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

15 februarie 2009

Gauffre cu cascaval si chimen


Aceste gauffre aperitiv, in forma de inimioare, le-am facut pentru cina de Valentine's Day care a avut (bineinteles!) ca tema "inimioara" - aplicata, intr-o forma sau alta, tuturor preparatelor.

Ce am folosit:
100g unt, 2 oua, 100g faina, 100ml lapte, 2 linguri cascaval afumat ras, o lingurita chimen, un praf de sare.

Cum am procedat:
Am topit intr-o craticioara pe foc mic untul, apoi l-am racorit intr-un vas cu apa rece si am adaugat deasupra laptele.
Intr-un bol am batut bine ouale, am adaugat un praf de sare, faina si apoi laptele amestecat cu untul. La urma am incorporat si cascavalul ras.
Am lasat compozitia sa se odihneasca 15 minute, timp in care am pregatit aparatul de copt.
Am copt gauffrele si am decupat inimioarele cu foarfeca, apoi le-am asezat pe un platou sa se raceasca.


Le-am consumat atat simple cat si ca suport pentru icre, somon afumat, crema de branza...

2 comentarii:

Miha spunea...

Chiar astazi ma gandeam daca se pot face si sarate.Pana acum am facut doar dulci.Voi incerca si eu reteta! ;) Pup!

Dana2dor spunea...

Poti sa incerci, Miha, pentru ca sunt foarte bune si chiar poti nascoci si alte compozitii sarate.

Mie mi-au placut foarte tare cele sarate, dar sotul meu le prefera pe cele dulci...

Probabil ca si fiul tau le va prefera tot pe cele dulci :)

Va pup pe amandoi :) :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase