Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

17 aprilie 2012

Mocha mini muffins cat ai zice KitchenAid


Astazi am inceput pe bune relatia cu noul meu prieten, mixerul KitchenAid, iar rezultatul nu putea sa fie decat "de-li-cios", de fapt, "DE-LI-CIOS".

Mai intai sa va dau reteta, caci nu este nici ea de neglijat.
Pentru inceput aveti nevoie de un mixer, de preferinta KitchenAid :))

apoi, mai aveti nevoie de urmatoarele ingrediente:

3 oua, 120g unt la temperatura camerei, 130g zahar,  2 linguri ness frecat cu 2 linguri de zahar si 1-2 lingura apa, 200g faina, 2 linguri cu varf cacao, 1 lingurita praf de copt si 50ml lapte.

Mod de preparare:

Se mixeaza mai intai untul moale cu telul plat al mixerului, apoi se adauga zaharul si se continua mixarea pana nu se mai simt granulele de zahar, apoi se adauga ouale, cate unul, incorporandu-se usor cu parghia mixerului la viteza 1.


Separat se freaca ness-ul intr-un bol cu doua linguri de zahar si doua linguri de apa, pana devine o crema untoasa, care se adauga in bolul mixerului si se omogenizeaza compozitia.

Intr-un alt bol se amesteca faina cu cacao si praful de copt, apoi se adauga in bol si se mixeaza usor.
In timpul mixajului se adauga treptat laptele, mentinand mixerul la viteza 1, pana ce se omogenizeaza compozitia.

Iata si aluatul, aromat si pufos de iti vine sa-l consumi asa crud...

Asezam aluatul in formele de muffins din tavita...
mmmm... ce bine arata :)

 aproape am terminat...

Apoi introducem tava in cuptorul preincalzit pentru cca 20 de min., dar ar fi bine sa urmariti evolutia.
Si acum rezultatul:


Aromate si pufoase.
Au iesit doua tavi a cate 24 de mini muffins, adica 48 de buc. O cantitate suficienta pentru o mica petrecere si va asigur ca nu vor ramane decat daca le ascundeti pe undeva, asa cum am facut eu, dar despre asta va voi povesti in postul urmator.

Pana atunci, va doresc o saptamana excelenta si mult spor!

16 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Sa-l folosesti sanatoasa Dana.
Este visul fiecarei gospodine....dar tare greu mai ajungi la el.
Excelente briosele tale.
Te tzuc !

Miha spunea...

Sa-l stapanesti sanatoasa!

sara & Miki spunea...

Sa-l stapanesti sanatoasa! Pup!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Sidy. Asa este :) Te pup si eu :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Miha! Asa sa fie :)

Dana2dor spunea...

Multumesc Sara! Pup si eu!

Bonjour spunea...

Felicitari ptr. noua achizitie, s-o folositi cu spor. Multumim ptr. reteta, cu siguranta este delicioasa.

Lavinia Tanase, vechi admirator spunea...

Excelent! O sa incerc azi reteta! Cred ca sunt delicioase briosele, mi-ai facut o pofta...Felicitari pentru colaborarea cu KichenAid!

Angelica spunea...

Viata lunga s-aveti si la cat mai multe bunatati!!!

Dar cat ai zice ''MIXER'' cam cat dureaza:-)???

Fab Chef spunea...

Briose cu ness? Supeeeer! Am sa fac si eu. Tot ce are aroma de cafea imi place teribil! Mi-am luat si forme pentru briose - doar sa ma pun pe treaba. Frumoase fotografii!

Anonim spunea...

DE UNDE L-ATI CUMPARAT? SI CAT COSTA?

Dana2dor spunea...

Multumesc, Dan si Ionela :) Pentru iubitorii de aroma de cafea sunt intr-adevar deliciosi!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Lavinia, draga mea! Abia astept sa-ti aflu pararea. Mie una mi-au placut teribil de mult.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Angelica :)
Cat ai zice "mixer" dureaza un picutz mai mult, dar gustul este la fel de bun :))

Dana2dor spunea...

Cu ness sunt delicioase, Fab Chef. Incearca-le neaparat daca iti place aroma de cafea.

Dana2dor spunea...

Draga Anonim, daca vrei sa sti mai multe despre KitchenAid, da click pe bannerul cu imaginiea mixerului si intri in pagina companiei Bilancia.
Acum este la promotie, asa ca grabeste-te :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase