Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

25 noiembrie 2008

Arici din aluat de paine


Am gasit mai demult pe net asemenea aricei, am salvat imaginile dar nu am salvat si adresa, asa ca daca cineva ii recunoaste, rog sa ma contacteze ca sa mentionez sursa.

Eu i-am pregatit din aluat de paine alba, preparat conform retetei de aici.

Modelarea o voi prezenta ulterior, intrucat aveam mainile infainate si nu am putut sa fac si poze.
Dar promit sa repet experienta foarte curand, cand va fi si sotul meu acasa, ca sa faca el pozele in timp ce modelez aluatul.

Iata ariceii mei copti, tocmai scosi din cuptor:


Aici o imagine frontala:


Au iesit foarte nostimi, dar si gustosi :).
Ne-a fost cam mila sa-i sacrificam, insa pana la urma i-am papat si ultimul "tepisor".

Post Scriptum:

Etapele intermediare si descrierea tehnicilor de modelare le gasiti aici.

15 comentarii:

mihaela spunea...

vai dana sunt minunati aricii.sa pui cand ai timp si pasii ca sa inteleg cum i-ai facut. sunt sigura matei va fi foarte incantat de ei.

o zi minunata,ne pregatim de sanius,la noi ningeeeeeee!!!!

Dan Gheorghe spunea...

un adevarat talent culinar. si imaginatie. felicitari!!!

Anonim spunea...

Buna Mihaela, sigur voi posta si pasii cat de curand :)

Distractie placuta la sanius!

Anonim spunea...

Bun venit, Dan, la mine pe blog si multumesc de apreciere!

Ti-am facut si eu o vizita scurta pe blog :)si voi sapa mai adanc cat de curand...

Ginette spunea...

Superbi !!!!! Nici nu-ti vine sa-i mananci. Un adevarat talent, felicitari !!!

Laura spunea...

Felicitari Dana pentru ariceii tai perfecti si dragalasi!!! :)
Si eu am vrut sa ii fac lui Bogdi,
de ziua lui, ceva asemanator...numai ca n-am mai ajuns...
Acum, insa, vazand cat de frumosi sint ai tai, parca ma bate gandul sa ii testez :))

Esti geniala, asta-i clar! :)

Anonim spunea...

Multumesc de de vizita si de comment Ginette, asa este, nici noua nu ne venea sa-i mancam :)

Anonim spunea...

Multumesc de vizita si felicitari, Laura.

Sper ca in week-end sa am timp sa mai fac o serie, ca sa postez si pasii.

Asta ca sa va dau de lucru voua, mamicilor, si pentru bucuria copilasilor vostri :)

Va imbratisez si va pup :)

Anonim spunea...

Ce mutrite au!
Tare dragalasi.Felicitari!

Anonim spunea...

Multumesc Deia, asa-i sa sunt dragalasi?!
Si nu sunt greu de facut, am sa explic in week-end cum se fac.

Anonim spunea...

Poti sa pui te rog si tehnica de pregatire a aricilor? Va fi ziua fetitei mele si as vrea sa le fac asa ceva. Copiii vor fi incantati.
Astept cu nerabdare raspunsul. In loc de drojdia umeda pot folosi si uscata? Cata?

Mersi mult. Catalina

Dana2dor spunea...

Sigur ca da, Catalina, oricum am ramas datoare cititorilor, pentru ca promisesem de mult, dar ma bucur ca-i vei face ziua fetitei tale.
Ii voi reface in week-end. Sper ca nu e ziua fetitei mai devreme?

Anonim spunea...

Este sambata viitoare dar as vrea sa fac o incercare pana atunci. Am masina de facut paine asa ca aluatul il voi face la ea.Eu il fac cu drojdie uscata. Daca reteta este cu drojdie umeda sa-mi spui te rog si cum procedezi, o dizolvi inainte?
Mersi mult de tot
Esti minunata si foarte priceputa. Pentru ziua Dariei, am luat mai multe retete de la tine. Sper ca nu te superi ca esti sursa mea de inspiratie.

Dana2dor spunea...

Draga Catalina,
Ma bucur tare ca aplici retetele mele si te rog sa nu eziti sa ma intrebi daca iti este ceva neclar.
Am mai facut aluat similar si cu drojdie uscata si a iesit OK.
Drojdia uscata se pune deasupra fainii, nedizolvata.
Trebuie insa sa ai grija sa nu atinga ingredientele lichide de sub faina.
In week-end vreau sa incerc o metoda noua, cu maiaua preparata separat si introdusa in masina de paine. Iti voi spune cum a iesit:)

Dana2dor spunea...

Pentru Catalina si toti cititorii interesati un anunt important: Ariceii cu etapele intermediare au fost realizati si postati din nou!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase