Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

26 mai 2009

Tort Musuroi de cartita


Vinerea trecuta a fost ziua nora-mi, Lavinia, asa ca ma tot gandeam cu o saptamana inainte ce minune de tort sa-i pregatesc.

Numai ca, n-a fost sa fie asa, pentru ca "mneaei" a comandat ferm un model indeobste cunoscut sub numele de Musuroi de cartita.

Asa ca m-am conformat! Insa tot am aplicat un pic de originalitate macar in stilul de montare si ornare care a produs, bineinteles, efectul scontat.

Si iata ce am folosit:

Doua cutii Prajitura Musuroi de cartita de la Dr.Oetker
500ml lapte rece
4 oua
100g unt
1 kg banane
50g ciocolata alba pentru ornat


Cum am procedat:

Blatul si crema le-am preparat conform instructiunilor de pe cutie.
La montat am parcurs aceleasi indicatii de pe cutie, pana in momentul asezarii cremei peste banane. Aici am atasat din nou cercul de la tava in care am copt blatul, am asezat crema, apoi am presarat uniform faramiturile scoase din blat, apasand usor cu palmele. Am introdus tortul astfel montat la frigider si l-am lasat minimum 3 ore.

Dupa ce s-a racit bine l-am scos, i-am indepartat cercul si l-am pregatit pentru decorare.


Am topit apoi ciocolata alba la bain marie si am desenat pe suprafata tortului urarea specifica cu dedicatie, niste inimioare si un ingeras, simbolul preferat de draga mea nora.
Acest simbol a reprezentat de fapt surpriza, asa cum se vede si din poza alaturata.

Petrecerea a avut loc la Alberi, o terasa situata pe o cladire (si seamana cu puntea unui vapor) iar seara a fost excelenta.

Feliile de tort au fost devorate instantaneu, asa ca nu le-am mai prins in poza.


In incheiere, hai sa va povestesc ceva despre relatia mea cu nora-mea.


Intrucat nici chiar fiul meu nu-mi mai zice "mama" de pe la 14 anisori, noi ne spunem pur si simplu pe nume. Ceea ce e frumos si nu chiar atat de spectaculos.

Dar.... spectaculos este faptul ca noi doua ne gratulam uneori si cu apelativul de "nora" si "soacra", asa, cand ti-e lumea mai draga.

Si iata ca o sun eu pe nora-mea de ziua ei ca sa-i urez alea-alea, in timp ce ea se afla la coafor.

Cand a vazut ca eu eram cea care o sunam, i-a zis coafezei sa se opreasca putin ca o suna "soacra".

In timp ce coafeza afisase deja o mina compatimitoare fata de nora-mea, eu ii zic ei la telefon: La multi ani, nora! ceea ce presupunea ca ea sa raspunda: multumesc, soacra!, asa cum a si facut.

Nu va puteti inchipui ce fata a facut coafeza, cand nora-mea, zambind cu gura pana la urechi, cum o vedeti si in poza de mai sus, m-a gratulat cu frumoasul apelativ :)

Si acum ca sa va treaca "invidia" pe ea, va mai servesc cu o imagine a tortului :)


Sa fiti fericite si iubite de soacre!

15 comentarii:

Gabriela Cara spunea...

La multi ani in pace, intelegere, sanatate si noroc ii doresc norei tale frumoase si tie, scumpa mea Dana!
Va admir pe amandoua pentru relatia minunata pe care o aveti. Intamplarea de la coafor m-a amuzat teribil.
Tortul arata impecabil. Felicitari!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Gabitza! Ii voi transmite din partea ta :)
Iti doresc sa ai parte si tu de asemenea nora, pentru ca tu sigur vei fi o soacra minunata!
Pupici pentru o familie draga mie!

Miha spunea...

La multi ani Laviniei! Multi si buni!

Tort nu vreau,ca la o adica pot sa-mi fac :))...vreau doar o soacra ca tine!Dar pe asta de unde s-o iau? :))

Dana2dor spunea...

Multumesc, Miha, pentru urari si din partea Laviniei!
Ei, asta cam asa e, nu suntem multe exceptii pe lume, o stiu din proprie experienta :):)

Lissa spunea...

''La multi ani'' pentru nora ta,Dana!Sincer va admir pe amandoua,mai rar asa o relatie,felicitari.. si tie sa-ti dea D-zeu muuulta sanatate ,sa mai incanti familia cu asa torturi frumoase si bune,te pup!

Dana2dor spunea...

Multumesc Lissa, esti o draguta :)
Si tie sa-ti dea Dumnezeu tot ce-ti doresti!

Edith spunea...

Hihi, vreau si eu o soacra ca tine ;) La multi ani!

LF spunea...

La multi (b)ani! Frumoasa relatie aveti si mai rar intalnita.
Tortul este minunat, combinatia cu banane...mmmm,delicioasa.
Felicitari pt.tort dar si pt. relatia cu Lavinia. Va puppp!

Mary spunea...

Very nice and delicious!

diviana spunea...

La multi ani!
Foarte bine arata tortul :)
Pt. asa nora ... un tort pe masura :)

Dana2dor spunea...

@ Hihi, Edith, si eu vreau.... :):)
Multumim frumos de urari!

@ Multumim de urari si de vorbele frumoase, Flori!
Te pupaaaam si noooi!!!!

@ Thanks, Mary!!!

@ Multumim Diviana, asa este! Am o nora suuuuper tare!

Bianca spunea...

Uau ... cred ca au trecut 2 ani de cand nu am mai mancat un musuroi .. si imi placea de numai! La multi ani!

Unknown spunea...

La multi ani Laviniei! Sa aveti parte de o viata cat mai lunga si cat mai frumoasa impreuna! Foarte frumos tortul! Pupici,Dana!

Momo spunea...

la multi ani frumoasei lavinia si felicitari pt. tine,o soacra super ...si face si niste torturi...yaaammmyy!

Dana2dor spunea...

@ Multumim, Bianca!
Este adevarat, e foarte bun, dar mie imi place sa improvizez :)

@ Multumim de urari, Iulia!!!
Multi pupicei si voua!!!

@ Multumim, Alison, pentru urari si pentru cuvintele frumoase! Pupici din partea noastra!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase