Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

20 octombrie 2008

Hors d'oeuvre - cu ansoa


Hors d'oeuvre - castravete, crema de branza si ansoa

Pentru 10 portii avem nevoie de:
10 felii de castravete englezesc
100g ansoa (eu am avut un borcanel de 250g)
200g branza crema Philadelphia
50g unt
cateva fire marar
un praf de sare,
un praf de piper

Cum am procedat:
Am taiat castravetele rondele de aproximativ 2mm.
Am frecat branza cu untul si mararul tocat, am adaugat putina sare si putin piper.
Am asezat pe platou feliile de castravete, am spritat crema de branza si am asezat deasupra cate o bucata de ansoa rulata ca in imagine.


Acest "hors d'oeuvre" face parte din Platoul mix "Hors d'oeuvre pregatit pentru Meniul Party cu fitze.

2 comentarii:

pansy spunea...

aicea m-ai bagat in ceata cu somonul anchois,dar am inteles si e un aperitiv,scump da bun rau.eu iubesc anchois-ul.care n-are legatura cu somonul,dar oi sti tu ceva mai mult ca mine,cu somon procesat ca anchois.somul afumat n-are lagatura cu anchois,daca asta vroiai sa spui.sunt bune ambele,da'ca fileurile de anchois in ulei de masline si dacase poate si cu capere,nu e nimic !!!!!!!!! atat de mult imi place !atat de mult ,incat fiind asa scump,nu-mi vine sa-l folosesc altfel decat ca atare,cu paine prajita si unt.sa-l folosesc la alte retete,de salate mai ales, o fac dar rareori,si numai in fileuri si daca e in sos, dinu,sotul meu,nu trebuie sa stie,care m-ar repudia pentru asta.

Dana2dor spunea...

Pansy draga :)))))), rad cu lacrimi, ai dreptate, n-ar nicio legatura somonul cu ansoa.... "secretara", bat-o vina, a tastat aiurea :))...
Pesemne ca era o ora tarzie si aperitivele festive ce s-au consumat de-a valma in "Party-ul cu fitze" organizat au ramas doar o vaga amintire in momentul in care am postat reteta.
Dar recunosc cu mana pe inima, amandoua sunt divine si nu stiu pe care as devora-o mai intai!
Te pup si iti doresc o seara frumoasa!

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase