Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

23 decembrie 2009

Turta dulce - prajiturele pentru Mosul

Pentru ca tocmai mi-am imbogatit colectia cu forme noi pentru fursecuri, am facut exces de zel si mi-am petrecut cateva ore bune cu decoratul prajiturelelor din turta dulce pentru Mosul.
Sper sa va placa si sa va foloseasca spre inspiratiune :)

Reteta o gasiti aici.
Pentru decor am folosit glazura din albus de ou, zahar pudra si zeama de lamaie, colorant alimentar, bombonele si nuca de cocos diferit colorata.







Spor la treaba si Sarbatori fericite!!!!

19 comentarii:

CamiWitt spunea...

Sarbatori fericite! un Craciun linistit, sanatate. La multi ani! Cami

Edith spunea...

Nu am mai trecut de mult pe la tine (sa stii ca nici pe la mine nu prea mai trec:P).. dar am venit sa in urez sa ai un Craciun fericit si un an nou cu multe bucurii :)

LauraAdamache spunea...

Draga mea frumoasa asa minuni splendid prezentate mai rar am vazut!! Iti doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi si un An Nou plin de realizari, sanatate si fericire! La multi ani!!

Daniela Addario spunea...

Draga Dana, iti doresc din inima, Craciun fericit, un an nou cu bucurii, sanatate, impliniri si prosperitate !

LF spunea...

Iti doresc un Craciun Fericit alaturi de cei dragi,sanatate si mult noroc! La multi ani!

Momo spunea...

ce turtite frumoase,mini-opere de arta!un craciun minunat alaturi de cei dragi,pace,bucurie sanatate!

Miha spunea...

Ce frumoase sunt!

Felicitari Dana!

Un Craciun fericit, calduros si imbelsugat alaturi de familia ta! Pupici cu drag!

iulia spunea...

Craciun fericit, multa liniste in suflet si multe bucurii!! Un An Nou plin de impliniri!! La Multi Ani!!

Anastasia spunea...

buna Danuca , te felicit cu sarbatorile si i-ti multumesc pentru urari de bine , sa-ti aduca mosul tot ce-ti doresti cel mai mult si sa ai o sarbatoare de vis langa cei dragi , te pupic si-ti multumesc pentru ajutor in realizarea blogului meu culinar !!!
mi-ai dat un sfat util cand am avut nevoie de el, mersi din suflet !

Nina spunea...

Merry Christmas and Happy New Year! XO
Nina

Ginette spunea...

Eu, recunosc, am venit sa ma servesc..mmmmmmm !!!
Sarbatori fericite !!!

Sa va fie casa, casa
Cu bucate noi pe masa
Mos Craciun cu sacul plin,
Drumu'n viata cat mai lin,
Bogatie cata vreti,
Sanatate pentru toti,
Iar la anul care vine
Sa va fie si mai bine.
LA MULTI ANI !!

Gabriela Cara spunea...

Foarte frumoase turtite, felicitari pentru rabdare si pricepere, adevarata arta!
Iti doresc sa ai un Craciun plin de voie buna si fericire, sanatate si belsug! Te pup cu mult drag!

Sabina spunea...

Craciun fericit!

Unknown spunea...

Dana, Craciun Fericit si multe urari de bine! Te pup cu mare drag!

Lory spunea...

Sarbatori pline de caldura si lumina va doresc, langa bradul impodobit, alaturi de cei dragi, si un An Nou cu mult noroc si bucurii!!! Sarbatori Fericite si La multi ani!

Alexandrina spunea...

Wow, ce frumoase sunt!!
Craciun fericit, cu sanatate, bucurii si impliniri!!

dana2dor spunea...

@@@ Dragele mele, va multumesc din suflet pentru urari si va doresc si eu Craciun fericit si un An Nou plin de "succesuri" si realizarea dorintelor bune!!! La multi ani!!!

p.s.
Am trecut si eu pe la voi cu urari; daca am omis totusi pe cineva, va rog sa-mi motivati absenta, pentru ca doar graba ar putea fi de vina.
Va pup si va imbratisez pe toate!!

diana spunea...

Sarbatori frumoase si linistite, care sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire!

Victoria spunea...

Aimssssssssss,Con lo golosona que soy y que pinta tiene todo el blog y las galletitas que ricas tienes que estar pero dá pena comersela,están tán lindas que las dejaria para adornar..Felicidades portus manos de hada.Con cariño Victoria.Desde España

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase