Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

24 aprilie 2010

Tarta cu capsuni Gandacel de Primavara

Dincolo de aspectul vesel, aceasta tarta cu crema quark cu gust de lamaie si capsuni este foarte buna si sanatoasa atat pentru cei mari cat si pentru cei mici. Iata si reteta:

Ingrediente pentru blat:
2 oua, 2 linguri ulei, 2 linguri zahar, 2 linguri faina, un pliculet zahar vanilinat, coaja rasa de lamaie
Ingrediente pentru crema: 250g Creamy Quark, 150g zahar, 100g smantana pentru frisca, coaja rasa de la o lamaie, suc de lamaie dupa gust
Decoratiuni: 7-8 capsuni maricele feliate pe lungime, doua bomboane Toffifee pentru ochi, doua stiksuri glazurate cu ciocolata pentru cornite, ciocolata topita pentru gurita, fulgi de migdale usor rumeniti pentru contur.

Cum am procedat:
Am preparat mai intai blatul astfel: am separat galbenusurile de albusuri, am frecat galbenusurile cu putina sare si cu cele doua linguri de ulei, am batut separat albusurile cu putina sare pana s-a intarit compozitia, apoi am adaugat si zaharul si am mixat pana s-a dizolvat complet; am adaugat galbenusurile frecate peste albusurile batute si am omogenizat usor; am adaugat apoi cele doua linguri de faina, aromele si am omogenizat din nou usor. Am pus compozitia intr-o tavita de tarta cu diametrul.... tapetata cu hartie de copt si am introdus-o in cuptorul preincalzit pentru 15 minute.

Dupa ce s-a copt, am lasat blatul sa se raceasca si am preparat crema astfel: am frecat quark-ul cu zaharul pana ce s-a topit, am adaugat smantana de frisca si am omogenizat din nou, am adaugat aromele, si gata!
Am rumenit fulgii de migdale si i-am lasat sa se raceasca.
Am topit la bain marie cca 50g ciocolata impreuna cu o lingura smantana, am introdus cateva stiksuri, pe rand in ciocolata ca sa acopere cam 90% din suprafata, lasandu-le un capat neacoperit si le-am lasat pe o bucata de hartie de copt sa se intareasca.

Montare:
Asezam blatul pe un platou, introducand pe dedesubtul lui, de jur imprejur, fasii de hartie ca sa nu se murdareasca platoul cand decoram.
Asezam un strat generos de crema peste blat, netezind cat mai bine suprafata, acoperind si marginile cu un strat de crema, in care infigem fulgii de migdale rumeniti si raciti.
Pe suprafata netezita asezam felii de capsuni, asa cum se vede in imagine.

Infigem apoi cornitele din stiksuri, ca in imagine, asezam bomboanele Toffifee in locul ochisorilor si conturam gurita din ciocolata topita cu ajutorul unui cornet din hartie de copt.


Introducem tarta in frigider si o putem savura dupa cca o ora.

Recomandabil este sa o consumati in aceeasi zi, dupa cateva ore.
Este buna si a doua zi, dar fructele se cam ofilesc si daca le-am da cu gel, si-ar pierde aspectul fresh.

Pofta bunicica sa aveti si un week-end minunat!

24 de comentarii:

maria mihalache spunea...

Cat de frumos ......ce mult imi place ...........asta da imaginatie.Felicitari!

Momo spunea...

delicios gindacelul tau ,dana!ca de obicei ,o supercreatie!un weekend placut!(la iasi ploua torential...lincezim de zor,sper ca nu si mucegaim!)

Miha spunea...

Ce frumoasa si dragalasa este. :)

CamiWitt spunea...

Dana draga o prezentare de milioane! Reteta este foarte simpla, minunat! Eu cu un tort fluture in primavara tu cu gindecelul. te invit sa-l vezi...Un sfirsit de saptamina minunata! Cami

CamiWitt spunea...

Dana draga, reteta este pusa de aseara. In romana este in rosu. Mersi pt. vizita! O zi buna! Cami

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Maria :) Ma bucur ca iti place.

@ Imi pare tare rau ca ploua la voi, Alison! Iti doresc sa iasa soarele cat mai curand si sa ai un week-end excelent!

@Imi pare bine ca-ti place, Miha! Poti sa faci tarta pentru copilasii tai, ca e foarte buna si sanatoasa!

@ Multumesc, Cami! Am "furat" deja reteta de tort fluture. Arata bestial :)
Cred ca ii voi face tortul nora-mi, ca luna viitoare este ziua ei si este mare iubitoare de fluturasi. Te puuup si-ti doresc week-end minunat!

Andreea spunea...

Ce simpatica e!! Ce frumos zambeste ea pt poza :))
Week-end fain Dana! Te pup.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Andreea!
Week-end excelent si tie! Puuuup!

Edith spunea...

Superb ti-a iesit, Dana! :)

Calibe'nin Mutfağı spunea...

What a nice cake..It looks very delicious..
Have a nice weekend..
Hugs
Cali

dalila spunea...

slt,ton gateau et tres joli hum mrc bizz

Liana10 spunea...

Eu urasc gandeceii, dar capsunile le iubesc;-)! Excelenta tarta!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Edith! :)

Dana2dor spunea...

Thanks, Cali!
Have a nice weekend :)

Dana2dor spunea...

Merci, Dalila!
Vous souhaite un excellent dimanche!

diamond spunea...

ce frumos e... felicitari:P

cupcake spunea...

ce simpatica e!super

Unknown spunea...

Arată suuuuper! Mi-ar fi milă să o manânc! Felicitări, o rețetă grozavă!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Diamond, Antzu' si Kyra!!!! Va puuuup si va doresc o saptamana excelenta!

Flori spunea...

Arata senzational tarta! Cu sigurante e foarte buna!
O zi excelenta!
Flori

maria elena spunea...

Tare frumoasa tarata, apetisanta, insa ce fel de crema(cumva mascarpone?) ati folosit pt prepararea cremei, unde se gaseste?

Dana2dor spunea...

Branzica Creamy Quark am luat-o din Mega Image, Maria Elena, insa poti folosi orice branza dulce si cremoasa, cu conditia sa nu contina zer (sa nu fie apoasa).

Anonim spunea...

Superb "gandecelu de primavara":D! eu aici in spania nu gasesc Creamy quark:(... se poate inlocui cu mascaropne? Multumesc!

Dana2dor spunea...

Sigur ca da, se poate inlocui cu mascarpone, ori alta branzica dulce si cremoasa.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase