Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

15 februarie 2009

Rosii umplute cu salata de vinete



La concurenta cu ouale umplute pentru "Valentinul" meu sunt si rosioarele umplute cu salata de vinete.

Ai nevoie de:
3 buc. vinete (medii spre mari), 3 dovlecei potriviti, 2-3 linguri ulei, o ceapa, o lingura suc de lamaie, sare dupa gust.

Cum am preparat:
Salata am pregatit-o ca aici, iar rosiile le-am pregatit astfel: am asezat rosia cu codita in jos si am taiat capacel in partea superioara. Am golit rosia de miez cu o lingurita, am umplut-o cu salata, apoi am decupat o inimioara din capacel si am asezat-o deasupra.

Am pregatit un platouas, am asezat frunze de salata de jur imprejur iar in centru am asezat fasii taiate din foi de salata. Apoi am asezat rosioarele pe platouas, asa cum se vede in imagini.


L-am dat gata, sa stiti, cu rosioarele astea :)

6 comentarii:

Gargarita spunea...

Ce papica frumoasa!!!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Romina !

Unknown spunea...

Ce de bunatati minunate ai mai gatit,Dana! Super! Arata toate minunat!
Pooop!

Dana2dor spunea...

Pup si eu, Iulia!
Si tu ai facut un tort excelent, ma duc acu' sa-ti las o vorba buna, ca am nitelusel timp si vreau sa dau o raita pe la toate fetele :)

kris spunea...

si eu vin la urmatoarele :-)

Dana2dor spunea...

Te astept, Kris :)
Anunta-ma sa fac mai multe :):) ca se papa una-doua...

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase