Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

21 august 2008

Ciupercute umplute

 

Aceasta gustare delicioasa este potrivita atat pentru un mic dejun de week-end, cat si pentru o cina romantica sau o seara cu musafiri.
Ai nevoie de: 15-20 buc. ciuperci champignon de marime medie, o ceapa, 4 linguri smantana, 1 lingura faina, o jumatate lingurita vegeta (eu folosesc Maggi Secretul Gustului), o lingurita suc de lamaie, o lingura unt, 150g cascaval.

Cum le-am preparat: am spalat bine ciupercile, am desprins piciorusele si le-am lasat impreuna la scurs intr-o strecuratoare.
Am facut o ciulama din picioruse, astfel: am taiat ceapa marunt si am inabusit-o in unt intr-o cratita, am adaugat piciorusele de la ciupercute taiate si ele marunt, am acoperit cratita si am lasat-o sa se inabuse 10-15 minute, pana ce a scazut aproape toata zeama lasata de piciorusele de ciuperci. Intr-o cana am omogenizat smantana cu o lingura de faina, apoi am adaugat o lingurita de Maggi secretul gustului.
Compozitia rezultata am turnat-o peste piciorusele de ciupercute si am amestecat continuu pana s-a leagat. Am luat vasul de pe foc si am adaugat zeama de lamaie.

Intr-o tava tapetata am aseazat ciupercile si le-am umplut cu cate o lingurita de ciulama, iar deasupra am aseazat o feliuta de cascaval.

Le-am bagat la cuptor pentru 15-20 minute.


Le-am pregatit aseara pentru azi dimineata la micul dejun si le-am servit impreuna cu oua fierte de prepelita si o Salata calda de legume. Voi reveni cu reteta de salata.

6 comentarii:

mihaela spunea...

dana ce frumos ti-au iesit.le voi face si eu in week-end daca gasesc ciupercute frumoase,dar nu pun vegeta.de cand il am pe matei am renuntat la ea.

un week-end minunat!

Unknown spunea...

Draga Dana imi place tare mult blogul tau asa ca te-am adaugat in lista mea de bucatarese preferate..sunt sigura ca am multe de invatat din retetele tale :)) si inca ceva....ciupercutele arata minunat !!!! Pup!

Dana2dor spunea...

multumesc de vizita Mihaela.
eu m-am laudat ca fac in week-end painici ca ale tale, dar am fost la Bucharest city challenge si nu am mai avut timp decat de o prajiturica rapida cu branza.
Voi posta in curand imagini de la eveniment si bineinteles cu prajiturica.
Pupici tie si lui Matei!

Dana2dor spunea...

Buna Alexandra. Ma bucur ca-ti sunt de folos retetele. Te mai astept pe la mine. Pupici!

Unknown spunea...

Dana multumesc pt reteta, au fost delicioase :P

Dana2dor spunea...

Cu mare placere, Isabela!
Ma bucur ca ti-au placut :)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase