Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

01 februarie 2010

Bomboane Bounty cu glazura de ciocolata roz – Homemade Bounty Candy

Aceste bomboane, in forma de inimioare, romburi si stelute, sunt ultimele din seria de creatii bomboniforme produse intr-una din zilele trecute, alaturi de Bomboanele Lioara, Bomboanele Raffaello si Bomboanele Bounty cu glazura de ciocolata neagra.

Iata ce am folosit pentru 20 buc.:

1/3 din compozitia pentru Bomboane Rafaello, 20 de alune de padure si 160g (doua batoane) ciocolata alba cu zmeura (de fapt, roz), respectiv Heidi – ChocoVenture - (white chocolate with raspberry).

Cum am procedat:

Am topit ciocolata la bain-marie, apoi am uns cu o pensula inmuiata in ciocolata formele de bomboane (spalate si uscate) , acoperind complet suprafata lor interioara si le-am introdus in frigider pentru 5-10 minute. Cand timpul a expirat, am scos formele si le-am mai uns inca o data peste stratul intarit, apoi le-am introdus din nou in frigider pentru 5-10 minute. Dupa 5-10 minute le-am scos si le-am mai dat un strat de ciocolata, apoi le-am introdus din nou in frigi. Dupa 3 straturi si minutele de rigoare ar trebui sa rezulte o coaja suficient de groasa ca sa suporte umplerea lor, asa ca fara a le scoate din forme le umplem cu compozitia de cocos si cate o aluna de padure, le nivelam bine la suprafata si le introducem din nou la frig.
Intre timp pregatim din nou ciocolata (la bain marie) pentru a forma talpica bomboanelor. Scoatem formele, ungem un strat uniform de ciocolata deasupra umpluturii si bagam din nou la frig.

Dupa alte 5-10 minute am scos formele si am constatat ca nu se intarise suficient ciocolata, asa ce le-am introdus in congelator pentru 30 de minute. Dupa 30 de minute am scos formele, apoi am incercat sa scot o bomboana din forma si a iesit bine, deci ciocolata s-a intarit suficient.
Bomboanele se scot din forme indepartand usor marginile de silicon ale acestora si rasucindu-le peste cap. Le asezam apoi pe un platou si ne pregatim sa le decoram frumos.
Pentru decor am inmuiat din nou ciocolata si am asezat-o intr-un poche de unica folosinta pe care l-am taiat foarte aproape de varf pentru a trasa sarme f. subtiri deasupra bomboanelor, asa cum vedeti in imagine.

Alaturi de sarme am presarat cativa fulgi de cocos multicolori.


Cred ca acestea sunt cele mai frumoase si mai delicioase bomboane pe care le-am gustat vreodata. Iata si o sectiune:

Si, fara falsa modestie, cred ca prima mea experienta in confectionarea bomboanelor s-a soldat cu un succes deplin!!!

22 de comentarii:

Nina spunea...

Dana, ce frumoase sint toate bomboanele roz, albe de ciocolata...
Complimente!!! Imi plac si formele in care le-ai facut; stiu prin ce ai trecut cu fiecare bomboana in parte, deci tot respectul pentru munca ta "dulce"!!! te pup si eu dulce si pe curind!
(p.s. merci mult ca ai scimbat addressa, iar cind mai ai putin timp poate scimbi si la side bar; jos de tot unde a ramas ultima postare de la adressa veche! merci mult Dana)
(p.s. 2 - tot cind mai ai timp poate postezi niste photos cu Bucurestiul...nu stiu in ce zona stai tu, dar eu am lasat in urma de peste 20 de ani cartierul Drumul Taberei si Sala Palatului...dar orice poza o savurez....)

Unknown spunea...

Mmm...ce deliciu!
Si sant perfecte!

ellis spunea...

Felicitari din suflet pentru maiestrie...eu ma declar impresionata de reusita tuturor bomboanelor pe care le-ai facut!

maria mihalache spunea...

Ce roz placut.........arata foarte , foarte bine......imi place.Felicitari!
Pe curand!

Dana2dor spunea...

Multumesc de complimente, Nina!
Si mie mi-au placut tare formele, le-am testat si sunt multumita de ce poti sa faci cu ele.
Te pup si eu "duuuulce"!
(p.s. sorry, ma duc acu' sa schimb adresa si la side bar, iar poze din Bucurestiul de azi voi pune cat de curand, insa iti recomand sa intri si pe www.orasul.ro. Cred eu ca o sa-ti placa)

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita, Danielutza!
Puup si o saptamana excelenta!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Ellis!
O zi frumoasa!

Dana2dor spunea...

Asa e, Maria, si mie mi-a placut tare mult nuanta de roz.
Multumesc de complimente.
O dupa-amiaza placuta in continuare!

Nina spunea...

Dana mercic si pupic! :)

CamiWitt spunea...

Am mult de uitat pe aici pe la tine. In 3 saptamini sau adunat o gramada de bunatati. Multa rabdare mai ai ! Cind imi trimiti o cutiuta cu bomboane a la Dana..U nsfirsit de saptamina minunat! Cami

Dana2dor spunea...

@ Cu mare placere, Nina!
Pupic si eu!

@ Buna Cami!
Ei, sunt primele mele bomboane, sper sa le fac si mai frumoase data viitoare... si cu mare placere iti trimit o cutie... dupa ce le brevetez :) ca sa nu-mi fure nemtii reteta :):)
Un we minunat iti doresc si eu tie!!!

anyela spunea...

Oaaau...Am dat de voi acum cand am intrat la dieta.

Olgutza spunea...

La vie en rose ;))
Tare frumuesele.. cred ca mi-ar fi mila sa le mananc :D

diana spunea...

Sunt tare frumoase. Ca din povesti.....

Momo spunea...

dana,ai facut numai delicii in formele noi,esti premiata la mine ,te astept!

Dana2dor spunea...

@ Buna Anyela,
Parerea mea e ca cea mai buna dieta este sa gusti putin din toate si sa nu renunti total la ceva... asa ca o bombonica ti-ai putea permite :)

@ Sunt intradevar frumaose, Olgutza, dar sunt si gustoase pe deasupra, asa ca pofta face sa-ti treaca mila:):)

@ Multumesc Diana Didona!

@ Multumesc de invitatie Adrian!

CamiWitt spunea...

Draa mea, precis ai si tu deja premiile, ca si mine, dar totusi te rog sa vi la cules... <o zi buna! Cami

Dana2dor spunea...

Multumesc Cami!!! Vin acusica la cules:) O seara tihnita iti doresc!

Anonim spunea...

sunt cele mai frumoase bomboane pe care le`am vazut si probabil sunt si delicioase.

Dana2dor spunea...

Multumesc, Maddy, sunt intr-adevar si delicioase :)

Lory spunea...

Dana recunosc ca nu te-am vizitat demult si sincer imi pare rau...ce am vazut aici la tine ..nu pot spune decat SUPERB!!!!
Cu permisiunea ta am sa incerc sa ma inspir si eu din minunatiile tale
Felicitariii!!!

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita, Lory!
Inspira-te, draga mea, pentru ca si eu am "furat" cate ceva de pe la tine:)si abia astept sa le aplic:)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase