Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

11 ianuarie 2010

Torturi diplomat cu fructe - pentru prieteni, de Sarbatori

Pentru ca inca nu am gasit suficient timp sa postez toate retetele preparate pentru Sarbatorile abia trecute, m-am gandit sa va delectez putin cu doua dintre cele 4 torturi, aproximativ identice, pe care le-am facut pentru prietenii pe care i-am vizitat in zilele dintre Craciun si Anul Nou.

Iata cateva imagini, bineinteles fara sectiuni... pentru ca odata puse pe masa nu a mai fost chip si de poze...

Tortul nr.1

Tortul nr.2


Reteta, in mare:
Piscoturi, multe piscoturi... insiropate cu sirop din compot si suc de portocale proaspete, crema pentru tarte din fructe Dr.Oetker, lapte, frisca, fructe: un borcan compot de piersici, portocale, kiwi, coacaze rosii, carambol...

Efectul sunt sigura ca il intuiti... fresh, aromat, placut ochiului dar mai ales papilelor gustative...

12 comentarii:

Momo spunea...

splendide tortulete,decor asemenea...mirobolanta atmosfera in "bucataria"ta virtuala!

CamiWitt spunea...

Cred ca trebuia sa-l faci mai mare, la atitia prieteni citi ai...lolUn inceput de saptamina minunat! Cami

Jack T spunea...

Hallo Dana,

Cami are Dreptate...
Dacä torta asta este pentru mine , ce mai primesc restul ????

Multe Salutäri Jacob

Dana2dor spunea...

@ Multumesc pentru apreciere, Alison! Te puuup!

@ Cami, draga mea, am facut 4 bucati pentru prietenii la care m-am dus in vizita si doua torturi pentru familie (Buche du Noel si Joffre), dar cred ca trebuia intr-adevar sa deschid un laborator propriu pentru toti prietenii :):)
Puuup si o saptamana faina!!!!

@ Maestre Jacob, cred ca daca ai langa tine un tort ca asta nu mai poti sa fi altruist :)
Numai ganduri bune pentru tine!

Marcela S. spunea...

Minunat Dana!!!

mariana scarlat spunea...

Hello, Dana!
Mi-arfi plăcut să fiu unul dintre prietenii tăi să pot gusta şi eu din delicioasele tale torturi.
Îmi plac torturile cu fructe!

Dana2dor spunea...

@ Bunaaa Marcelaaa! Multumesc :)
O zi excelenta iti doresc!

@ Hello, Mariana!
Acum ai devenit unul dintre prietenii mei :)
Pentru inceput iti ofer o felie de tort virtuala si... bineinteles reteta ca sa-ti poti face singura un tort mare numai pentru tine... hi-hi-hi...
Te pup si te mai astept pe la mine :)

Mirela Momanu spunea...

Nu numai ca arata minunat, dar sunt sigura ca este excelent! Abia astept sa il probez ...cu multumiri!

DAVELLA CULINAR spunea...

Draga Dana, torturile tale sunt tare pofticioase. Te astept cu drag pe blogul meu sa-ti ridici PREMIUL PRIETENIEI. Iti doresc o saptamana deosebita!

Dana2dor spunea...

Multumesc de vizita si de aprecieri, Mirela!
Merita sa incerci tortul asta, pentru ca e minunat. In plus se prepara destul de usor.
Te pup si te mai astept pe la mine :)

Dana2dor spunea...

Multumesc pentru premiu, Davella!!!
O saptamana excelenta iti doresc!!

Andra spunea...

Arata incredibil. As vrea sa reusesc si eu :-)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase