Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

08 iulie 2010

Orez basmati in amestec cu orez salbatic, cu arahide


Acest orez l-am folosit ca garnitura la Pieptul de curcan cu sos de smantana, gorgonzola si coacaze rosii, dar poate fi la fel de bine si simplu, o mancarica deosebit de gustoasa si satioasa.

Ingrediente:

o cana orez basmati in amestec cu orez salbatic, doua cani apa, 3 linguri ulei de arahide, eu am folosit de susan, 10-15 fire de chivas taiate in bastonase de cca 5 mm lungime, o mana de arahide prajite nesarate (eu am folosit sarate si a iesit excelent), sare dupa gust (daca folositi arahide sarate, gustati inainte de a mai adauga sare).

Mod de preparare:

Se spala bine orezul intr-o sita deasa, sub jet de apa. Se prajesc putin arahidele in uleiul de arahide/susan, se adauga orezul spalat si se mai prajesc 5 minute impreuna, se toarna apoi cele doua cani de apa infierbantata in prealabil, se gusta si se mai adauga sare daca este nevoie, apoi se adauga chivasul taiat, se acopera vasul si se lasa la focul cel mai mic cca 16-20 de minute. Se stinge apoi focul si se mai lasa acoperit cateva minute, dupa care se poate servi.

Daca il serviti simplu, puteti adauga peste el, in farfurie, si putin sos se soia.

Pofta bunicica si o zi excelenta va doresc!

10 comentarii:

Momo spunea...

o,ce bunatate de orez ,intr-o prezentare de 5*,dana,iar mi-ai mingiiat retina cu un deliciu!

maria mihalache spunea...

Ce combinatie reusita..........deosebit de bun trebuie sa fie.
Zi buna!

Dana2dor spunea...

Ma bucur ca-ti place, Alison :) Mie imi place la nebunie preparat asa, cu arahide. Pup si week-end placut!

Dana2dor spunea...

Intr-adevar, combinatia asta este deosebita. Trebuie s-o incerci, Maria.
O zi frumoasa si tie :)

CT spunea...

Orez bun si sanatos, dar si estetic !

susu spunea...

Iti multumesc pentru apreciere dar tu esti un AS in bucatarie si m-am inspirat din retetele tale. Timpul ma omoara dar cand voi fi mai libera incep sa iau la puricat retetele tale

Dana2dor spunea...

Asa este, CT, orezu-i bun si sanatos, iar pentru estetic, iti multumesc :)

Dana2dor spunea...

Placerea este a mea, Susu, ca si eu am cotrobait prin bucataria ta... si o voi mai face :)

Anonim spunea...

Doamne, da unde ai stat ascunsa pina acum? Am si eu aceasta pasiune a bucataritului; cred ca imi dau seama cind retetele sint cu adevarat gustoase sau cind sint asa si asa. Rasfoind blogul tau, de care am dat din intimplare, cautind "reteta turnul babel" te-am descoperit se am ramas fascinata. Multumesc pentru toate retetele pe care le-ai postat si deasemenea, si pentru imagini. Nu stiu daca iti dai seamna, dar noi, cu ajutorul tau, ii facem fericiti pe cei din jurul nostru. Imi vine in minte un citat al sf. apostol Pavel: "unul seamana (adica tu), altul uda (adica noi, cei care incercam aceste retete), iar altii culeg roadele (adica familia si prietenii nostri). Iti multumesc ca esti asa de buna si impartasesti cu noi experienta ta.

Ana Maria spunea...

Asta e o reteta pur si simplu fenomenala ador cum gatesti esti o bucatareasa minunata draga mea.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase