Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

30 iunie 2010

Negresa ciocolatoasa cu caise

Surprinzatoare atat ca aspect cat si ca gust, aceasta prajiturica delicioasa v-ar putea incanta oricand familia si prietenii. Nu cred ca este nevoie sa va povestesc mai mult, pentru ca va puteti da seama singuri, dintr-o privire, ca merita s-o incercati.

Iata ce am folosit:

150g faina, 150g zahar, 120g unt, 3 oua, 6 linguri cacao neindulcita, picaturi de ciocolata ori ciocolata razuita cat va lasa inima, eu am pus un pumn de picaturi, 200g iaurt natural, un praf de copt, o priza de sare, 12 jumatati de caise, 2-3 linguri zahar brun, unt pentru uns tava.

Cum am procedat:

Eu am folosit o tava dreptunghiulara din silicon cu dimensiunile: 21 x 27cm, pe care am uns-o cu unt din belsug si am presarat zahar brun din abundenta. Apoi am asezat jumatati de caise la o distanta de cca 1 cm una de cealalta, cu partea in care a fost samburele in jos.

Am pregatit apoi aluatul astfel: am frecat crema untul cu zaharul, am adaugat apoi galbenusurile unul cate unul inglobandu-le usor, apoi am adaugat faina cernuta impreuna cu cacaua, picaturile de ciocolata (ciocolata rasa) si praful de copt si apoi iaurtul.
Separat am batut albusurile spuma cu un praf de sare, apoi le-am incorporat si pe ele in aluat cu o lingura, de jos in sus, apoi am rasturnat-o peste caise si am introdus tava in cuptorul preincalzit pentru cca 35-40 de minute.

Prajitura nu trebuie lasata prea mult in cuptor, ca sa nu se usuce.
Dupa ce s-a copt, se scoate din cuptor si se lasa sa se racoreasca in tava, apoi se rastoarna pe o alta tava si se taie patrate in asa fel incat caisele sa fie plasate fix in centru.

La decor am folosit frunzulite de menta... dau foarte bine si sunt si placut aromate.

Sursa: aici. Grazie Stefania :)

Apricot

36 de comentarii:

Irina spunea...

Arata excelent! Felicitari!

Momo spunea...

ce textura...care se topeste-n gura!:))
si mai are si caise...foarte tentanta!

ariana spunea...

Minunata prajiturica,felicitari.
Cu siguranta am s-o incerc si eu.
Am o intrebare insa de la oua folosesti doar galbenusurile?
Multumesc anticipat pentru raspuns.
O zi frumoasa!

liana morar spunea...

Din toata inima felicitari!
Sper din suflet sa incerc si eu aceasta prajitura care arata extraordinar.
Nu ma pot opri cu complimentele....:)
Fantastic, de-a dreptul impresionant...samd.
Tare va apreciez.

Multa sanatate si la cat mai multe retete de aceste fel pe blog.

Liana

cupcake spunea...

e perfecta...mmm

sarah spunea...

nu pot spune decat ca arata minunat.aspect ireprosabil si o combinatie care nu poate sa dea gres niciodata:ciocolata si caise.pur si simplu un deliciu .felicitari sincere!

Dana2dor spunea...

@ Multumesc, Irina :)

@ Draga Alison, intr-adevar prajitura asta are o textura placuta si un gust acrisor si parfumat, asa ca lasa-te prada tentatiei si aplic-o, pentru ca merita :)

@ Multumesc, de observatie, Ariana :)
Sigur ca am pus si albusurile batute spuma, numai ca am scris reteta la o ora tarzie in noapte si am mancat o fraza.

Voi face imediat corectura, pana nu incearca cineva reteta si nu-i iese prajitura bine:)

O seara placuta si tie!!

@ Multumesc de vorbele frumoase, Liana! Esti tare draguta. Trebuie sa incerci prajitura ca e tare buna!

@ Asa este, Antzu :):)

@ Multumesc tare, Sarah! Intr-adevar a fost un deliciu. Sigur o voi repeta si eu :)

Lissa's Cakes spunea...

..vai Dana cat de bine arata si cred ca e delicioasa ,sunt sigura ca si alor mei o sa le placa,pupici.

Dana2dor spunea...

Draga Lissa, prajitura asta sigur place tuturor... mai ales ca pana s-o gusti o placi mai intai din priviri :)
Abia astept sa-mi spui cum le-a placut alor tai!
Te pup si o seara minunata sa ai!!

di_ani spunea...

This idea is wonderful apricots - summer and very fresh. I like it!
Congratulations for the wonderful blog and interesting recipes, Diana

Alisa-Foodista spunea...

Oh that is just beautiful! I love your recipes and photos. I saw you from the foodie blog roll and If you won't mind I'd love to guide Foodista readers to this post.Just add the foodista widget to the end of this post and it's all set, Thanks!

Bir Dut Masalı - nUnU spunea...

Very Very NİCE !!
:)

Cool Chic Style Fashion spunea...

Grazie a te sono molto felice che ti sia piaciuta la mia torta, devo dire che l'allievo supera il maestro :))) ciao a presto
Stefania


http://coolchicstyleconfidential.blogspot.com/2010/06/cioccolato-ed-albicocche-in-festa.html

| spunea...

Superb! Brownies sunt oricum prajituri adictive, dar daca mai si arata asa...I'm hooked!

Dana2dor spunea...

Thanks for visiting and comment,Di_Ani :)
Glad you like my blog. I made a visit and liked what I saw, too blog, so I passed my list of blogs. Kisses and you wait on me.

Dana2dor spunea...

Hello Alisa,
Thanks for your visit and appreciation.
Foodista widget has been activated.
Have a nice day!

Dana2dor spunea...

Thanks, Birdutmasali :)

Dana2dor spunea...

Grazie Stefania :):)
Ho controllato e corretto da LINQ è il tuo sito. Ora funziona bene.
Una bella giornata!!!!

Dana2dor spunea...

Thanks, Autor :):)

Nanita spunea...

Изглежда прекрасно!Поздравления!

Dana2dor spunea...

Nanita Hvala:)

CamiWitt spunea...

Dana draga, 4 felii fac comanda la tine! mhh...ce gustos a fost Mersi mult pt reteta! Cum iau caise, gata se aplica! Mäini de aur ai! Un sfirsit de saptamina minunat! Cami

carnetul de retete spunea...

Dana, as dori sa pun reteta si fotografia ta in rubrica "Ce retete mi-eu placut aceasta saptamana pe blogurile culinare romanesti..." Daca nu doresti ca fotografia sa apara trimite-mi un comentariu.
Iti doresc un sfarsit de saptamana placuta...

Dana2dor spunea...

Cami, draga mea, cu mare placere, iti ofer din prajitura mea, numai ca nu cred ca te-ai putea opri la patru portii :):), asa ca mai bine fa-o tu in cantitati duble, daca vrei sa mai dai si altora... Pup si un week-end minunat!

Dana2dor spunea...

Sigur ca sunt de acord, Cristina, si iti multumesc pentru asta.
Este un lucru onorabil sa iti fie apreciata munca si rezultatul ei, mai ales.
Te pup si iti doresc si eu un week-end excelent!

Anonim spunea...

Dana,
I made this cake and we loved it. This is a wonderful and very tasty recipe. Changed little idea, I added in the mixture and fresh cherries. Garnished with apricot jam.
Sincerely, thank you very much, Diana

http://lh4.ggpht.com/_BHk1DgHMxuQ/TC9apobGtQI/AAAAAAAAKeA/glIzQ8ZXPAs/s512/P7030701%D0%B0.jpg

Dana2dor spunea...

Very beautiful your cake, Diana.
I think it is very good with cherry.
Kisses, Dana

Chef Dennis Littley spunea...

what a wonderful cake!!! your presentation is beautiful!!
glad to have found your blog!

Dana2dor spunea...

Thanks, Dennis!
Your appreciation honors me!

Bianca spunea...

Superba aceasta prajitura!!! Iti lasa gura apa numjai cand o vezi cum arata...cred ca gustul e divin.
Am sa fac si eu!!!

roxana spunea...

Doamne!!!Eu asa ceva nu am mai vazut!!!Pe langa faptul ca sunteti foarte buna in arta culinara vorbiti si italiana si rusa.Cred ca sunteti o super femeie!!!!am vazut ca utilizati masini de facut paine...as vrea sa achizitionez unul...Ce imi recomandati?Ce forme utilizati la taierea ardeiului, castravetelui etc?De unde pot si eu achizitiona aceste forme?

Dana2dor spunea...

Da, Alison, e si foarte gustoasa. Te rog sa o incerci si sa-mi spui cum ti-a placut!

Dana2dor spunea...

Draga Roxana, cred ca am sa te dezamagesc putin. Nu vorbesc nici italiana, nici rusa. Am tradus cu "translate.google.com" pentru ca asa mi s-a parut politicos sa raspund pe limba celor care au facut comentarii.
Masina de paine am comandat-o pe net, la Quelle, dar acum se gasesc mai peste tot: in Selgros, Metro..., iar formele decupatoare le-am achizitionat in timp...

Negresa spunea...

Este o reteta excelenta, una din prajiturile mele preferate pe care am incercat-o si mi-a iesit foarte bine!

Lolly25 spunea...

Arata super bine !!! felicitari .. toate retetele tale arata intr-un mare fel!

anomisana spunea...

Am văzut şi sursa, dar la tine arată mai bine. De ţinut minte, super ideea. Oare cu caise din compot merge, că nu mai am răbdare până la vară.

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase