Blogger Widgets

MENIURI FESTIVE

PENTRU CRACIUN SI ANUL NOU

PAINE, PIZZA , ALUATURI SARATE

PREPARATE DIN CARNE TOCATA

PREPARATE DE POST

Arhivă

FOTO REPORTAJE

DIVERSE, UTILE

toateBlogurile.ro
SEO Romania

Siteuri non-culinare

APERITIVE FESTIVE

PREPARATE FUNNY PENTRU COPII

PREPARATE TRADITIONALE DE PASTE

PENTRU CAMARA

CIORBE SI SUPE

PREPARATE DIN CARNE

GARNITURI PENTRU FRIPTURI

PREPARATE DIN PESTE SI FRUCTE DE MARE

PREPARATE TRADITIONALE

PREPARATE OVO-LACTO-VEGETARIENE

05 mai 2009

Cheesecake cu fructe de padure

Pentru ca draga mea nora este in plina sesiune, m-am gandit sa-i mai indulcesc putin zilele si sa-i prepar una din prajiturile preferate, cheesecake cu glazura de fructe.

Asa ca am cautat si am adunat iute din ce am gasit prin frigider si am hotarat urmatoarea combinatie.

Pentru crusta:
250g biscuiti (am folosit biscuiti obisnuiti de la Ro-Star);
100g unt (topit si racit)
1 lingura cu varf cacao
5 linguri nuca prajita si maruntita
5 linguri creme patiserie (lichida)

Pentru crema:
500g crema de branza (de la Angst)
100g zahar pudra
500ml creme patiserie batuta
5 oua
o mana de caise uscate feliate
coaja rasa de la o lamaie si de la o portocala
2 pliculete zahar vanilinat
un praf de sare

Pentru glazura
o punga de 350g fructe de padure congelate
5 linguri zahar gelifiant
1 pliculet gelatina
2 linguri apa

Cum am procedat:
Pentru crusta: am maruntit biscuitii si nuca (pe care o prajisem usor acum cateva zile) la robot, am adaugat untul topit si racit, apoi cacaoa si am omogenizat cu creme patiserie.
Am pus aluatul rezultat intr-un vas/tava si am presat cu mana pentru a forma un strat uniform.

Pentru crema: am frecat bine crema de branza cu zaharul pudra, am adaugat apoi cate un ou, incorporandu-le pe rand pe toate, am batut creme patiserie si am adaugat-o, apoi caisele uscate feliate si aromele.

Am asezat crema peste crusta si am introdus vasul intr-o tava cu apa fierbinte in cuptorul preincalzit pentru cca 45 de minute.

Intre timp pregatim fructele pentru glazura. Adaugam zaharul si le punem pe foc amestecand continuu pana se leaga usor. Pentru un strat mai ferm, adaugam si un pliculet gelatina dizolvat in doua linguri cu apa rece.

Dupa ce s-a copt prajitura (incercam cu paiul, in special in mijloc), stingem focul dar lasam sa se raceasca in cuptor. In acest fel nu riscam sa se crape printr-o racire brusca.

Dupa ce s-a racit, adaugam glazura si introducem vasul in frigider pentru minimum 2 ore, dupa care o portionam si o consumam cu pofta.


Prajitura poate fi consumata si calda, cu glazura neinchegata, folosita ca sos. Nora-mea a fost incantata la fel ca toata familia, inclusiv soacra-mea :)

24 de comentarii:

diamond spunea...

arata intr-un mare fel! cred ca e delicioasa!:D esti o soacra pe cinste!

Gabriela Cara spunea...

Wow, wow, ce minunatie!!! Foarte aspectuos si dupa ingrediente si tare gustos.
Pentru mine este o proba de foc sa intru pe aici, dat fiind faptul ca de o saptamana tin regim si .... sti cum e, dar o sa treaca.
Multi pupici!

Anonim spunea...

Hello Dana,
cred ca mai ai si pentru mine o feliuta da? haha arata super!!!
dar liliacul m-a terminat total. Este al doilea blog pe care il vizitez si am dat cu nasul de liliac, care-mi aminteste de vremea copilariei mele in Bucurestiul de altadata! Eheeee.....amintiri, amintiri!
XOXO

Dana2dor spunea...

Asa e, Diamond, dar am si o nora pe cinste :)

Dana2dor spunea...

Gabi, draga mea, si eu sunt la regim, asa ca gasesc diverse pretexte sa prepar ceva dulce pentru nora, soacra etc. ca sa pot gusta si eu putin.
Pupici voua si spor la regim.

Dana2dor spunea...

Hello Nina!
Cu mare drag iti ofer o felie de cheesecake si un brat de liliac!
Pacat ca esti asa departe, ca te-as invita la o cafeluta matinala :) sa depanam amintiri :):)

julia spunea...

Dana draga,tare norocoasa este nora ta,sa aiba o soacra asa priceputa si care se gandeste la ea.Felicitari!Arata nemaipomenit!Pupici*-*

Miha spunea...

Felicitari Dana pentru asa bunatate!
Si felicitati,mai ales,pentru ca esti o soacra grozava.

Dana2dor spunea...

Asa e, Julia, e norocoasa nora-mea, dar si eu sunt norocoasa cu ea ca-l face fericit pe fiu-meu :) de numa-numa; ca doi porumbei sunt :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Miha!
Ei, lasa, ca o sa fii si tu soacra si nu cred ca o sa fii de-aia rea :) la cate bunatati stii sa faci... precis o sa te iubeasca :)

Mirela spunea...

Buna seara! Vreau sa va felicit pentru acest blog.Am incercat multe retete si mi-au iesit foarte gustoase..Cu acest blog am invatat sa gatesc si sa-mi placa sa stau in bucatarie.De curand mi-am facut si eu un blog ,am postat cateva articole dar nu stiu cum le pot pune pe categorii,cum aveti dumneavoastra :Maya-Mitzone, pisicuta mea sau Preparate pentru copii Prajituri si alte dulciuri.M-as bucura daca ati vrea sa-mi spuneti si mie cum sa aranjez articolele.Mult succes in continuare in activitatea dumneavoastra.

Dana2dor spunea...

Buna Mirela si bine ai venit printre noi, blogoresele.
Ar fi cam mult de scris ca sa-ti explic aici cum se construieste blogul, dar iti voi da cel putin directia buna.
Asadar, ca sa formezi categoriile trebuie sa ai cel putin un post din categoria respectiva.
Dupa ce l-ai publicat, te duci in administrare la "aspect" si dai clic pe "Adaugati un obiect".
Iti apare o lista de "Elemente de baza". Te duci la "Lista de linkuri", dai clic, se deschide o noua fereastra unde iti cere "Titlul" care inseamna categoria, de exemplu Salate, "Adresa URL site nou" unde treci adresa URL a postului si "Nume site nou", unde treci Numele postului, de exemplu Salata de cruditati.
Sper ca ai sa te descurci pentru inceput. Iti doresc mult succes!

Momo spunea...

ador fructele de padure ,iar prajitura ta este tare apetisanta...felicitari!

Rodica Botan spunea...

Nu stiu pentru ce sa te felicit...ca esti o soacra dulce sau ca ai facut un tort exceptional...sau eventual sa pling ca in afara de poze mi s-a interzis sa ma apropii de anumite bunatati...asa ca te vizitez, ma uit...inghit in sec...si plec. Sa ai o saptamina buna!!!

Dana2dor spunea...

Multumesc, Alison!
Si mie imi plac foarte tare fructele de padure :)

Dana2dor spunea...

Multumesc, Rodica! Sa stii ca si nora-mea e o dulce :)
Referitor la interdictii, si mie imi vine sa plang, pentru ca nu mai am voie deloc dulce, cel putin pentru un timp... dar nu pot sa-i pedepsesc pe cei dragi si sa nu le mai fac nimic...
Pup si o saptamana excelenta!

Mirela spunea...

Va multumesc din suflet pt informatiile date.Am reusit sa-mi pun articolele pe categorii,dar nu am reusit sa pun poze deasupra lor.

mazi spunea...

cred ca asta o sa fie primul cheesecake pe care o sa-l fac :x

Dana2dor spunea...

Cu placere, Mirela! Sa ai spor!

Dana2dor spunea...

Iti va placea sigur, Mazi, pentru ca e delicios! Succes!

lauralaurentiu spunea...

Ti-ai incantat si nora si soacra :P ! Despre mine... ce sa mai vorbim, stau cu ochii lipiti de monitor si visez la prajitura ta! Superba!

Anonim spunea...

Buna Dana,
Am o rugaminte mare. Te rog frumos sa-mi spui in ce program iti " personalizezi fotgrafiile" si sa-mi raspunzi si mie la acea intrebare adresata de Mirela:- Cum se realizeaza postarea fotografiei sus, in BLOG.
Multumesc frumos. Un An NOU cu sanatate si tot ceea ce-ti doresti.
Maria

Dana2dor spunea...

Buna Maria!
Fotografiile le personalizez in Photoshop.
Probabil ca te referi la banner-ul blogului cand spui sus, in blog, asa este?
Eu pregatesc fotografiile mai intai in Photoshop la dimensiunile bannerului, apoi intru in Tabloul de bord,la Design si in spatiul alocat bannerului dau clic pe Editati unde incarc fotografia pregatita.

Sper ca am inteles bine intrebarea ta si raspunsul meu te va ajuta.
Multumesc de urari si-ti doresc si eu un an plin de impliniri si realizari!

Aurica spunea...

yummy, yummy..un cheesecake foarte savuros, delicios de ademenitor si dulce, o combinatie reusita si dementiala ;)

Blog Widget by LinkWithin

TARTE DULCI

DESERTURI LA PAHAR

DESERTURI FEL DE FEL

SALATE SI SOSURI

GUSTARI DELICIOASE

BOMBOANE, CIOCOLATERIE

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Clipe dulci si parfumate. Make your own badge here.

TORTURI

ALUATURI DULCI

CHECURI, MUFFINS, CUPCAKES

PATISERIE DULCE

Google translate

VA INVIT IN CASA NOUA!

Aparitii TV

INGHETATE, PARFAIT, SORBETURI

PREPARATE DIN PASTE

Food Sites Catalog

Vizitatori

Persoane interesate

Ma puteti gasi si aici:

Toate retetele sunt pe Petitchef

Bloguri delicioase